Jump to content

Recommended Posts

Posted
Skal til og montere kromringer på instrumentene på E39'en min!

Er det noen som har hatt ute instrumentene på E39 før? Er det mye jobb?

har tatt utifra ein e-36.. blir aldri montert sånne igjen... vart jalla:) kansje eg gjore ein feil... men ein får berre ein sjanse med di med lim på baksiden..

Posted

Jeg spurte ikke om jeg skulle ha krom eller titan!

Jeg spurte heller ikke om det var harry!

Når det gjelder det første utsagnet så matcher disse ringene kromlistene som ligger i nedkant av vinduene!

Når det gjelder det andre utsagnet så er det 3 ganger så harry og sette "fake" angeleyes på en E36 + at sånne ringer er veldig vanlig på heeeelt nye biler!

Svar heller på spørsmålet om demontering av instrumentpanelet! :evil:

Posted

Skjønner at han blir irritert da .. ? At du synes det er harry er jo din mening. Tror ikke han hadde kjøpt dem om han ikke hadde likt dem ..

Posted

Heisann!

Jeg har montert dem selv....

Du bør være litt teknisk anlagt og kunne håndtere en dremel for ¨å ta den jobben...

Noe dritt spør du meg.... Jeg kjøpte mine ringer hos schmiedmann, og jeg måtte frese ut litt i bredden der ringene skal inn i dashbordet. Ellers vil ikke ringene sitte på plass. Dette står også i skrivet som følger med.

Men det ser jævla bra ut da M5 har dette originalt. Kjør på!!

Posted

8) Jeg skal få montert dem når jeg kommer hjem fra offshoreturen min den 2 juni.Snakket med Ove på OS bildeler og han nevnte det at han kunne gjøre det for meg siden han hadde peiling på hvordan det skulle gjøres.Jeg kan nok ta jobben selv men jeg er alltid sånn at hvis andre kan det bedre enn meg så la de gjøre det. er vel livredd for å fucke det til!

Og det er det siste man ønsker, har sett noen grelle eksempler på at folk har revet og sletet i ting og det er ikke pent! :wink: