mAZE Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 sikkert artig å kjøre, ser fin ut forfra, men når ble compact inn? Å går når jeg hentet den.. Hehe, nei har egentlig aldri likt compact'n, men denne er ikke som andre liksom. Så, gjorde ett lite unntak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 John H skrev: Åh..feit bil du har fått deg der! Ville hatt den akkurat som den er eg mAZE skrev: Litt mer suppe under panseret hadde sikkert ikke gjort noe.. Får jo aldri nok. Og chip, trimkam og kanskje litt lystgass gjør vel susen. (Og ikke minst ei litt større bensinpumpe) Jojo, litt mer under panseret er jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 ooooh, heey, den va NICE :D:D Snart bjynner vel min å ligne litt på den der, hehe Men viss du selger de baklyktene, så var det meg Frode sikta til som er sugen på å kjøpe dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Lekker bil det der Gratulerer så mye \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 har sett den der i aksjon og det går noe jævlig 300hk eller noe funker fint i en 328 compact med kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 den bilen har en så rå farge.gratulerer med kjøpet av bilen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 ooooh, heey, den va NICE :D:DSnart bjynner vel min å ligne litt på den der, hehe Men viss du selger de baklyktene, så var det meg Frode sikta til som er sugen på å kjøpe dem Tenkte faktisk litt på deg når han nevnte det.. Jeg vil ihvertfall ikke ha de, fordi jeg synes ikke de passer på bilen. Så, vet ikke hvor mye du vil gi for de jeg? Vet ikke helt når det blir salg da evt. Må ha igjen ett par røde/hvite også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 har sett den der i aksjon og det går noe jævlig 300hk eller noe funker fint i en 328 compact med kompressor! Ja, den flytter seg. Hehe. Men, skal vel prøve å få mer med tiden. Hvordan er det egentlig å montere på intercooler på denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Konge at du shoppet den, mAZE! Gratulerer så meget! Har sett den i RL, og det er utvilsomt en seriøst lekker compact! Kunne godt tenkt meg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 Konge at du shoppet den, mAZE! Gratulerer så meget! Har sett den i RL, og det er utvilsomt en seriøst lekker compact! Kunne godt tenkt meg den. Du kan jo få kjøpt den... Hehe, alt er jo tilsalgs for rett pris. Men, tror kanskje jeg vil beholde den en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Velvel, selv om jeg ikke vet hva den gikk for, så finnes det nok mye annet jeg også kunne tenkt meg for tilsvarende pris.. Noe bilbytte er for tiden uansett rimelig uaktuelt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg ville også hatt den AKKURAT som den er. En av de absolutt peneste compact'ene jeg har sett! Gjennomført bil med akkurat passe styling (ikke overdrevet -heldigvis) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg ville også hatt den AKKURAT som den er. En av de absolutt peneste compact'ene jeg har sett! Gjennomført bil med akkurat passe styling (ikke overdrevet -heldigvis)Gratulerer! Takk takk. Blir ikke mer styling nei. Bare motor. Og andre baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Ah. Gamle til Tarjei ja. Nice den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Grattis med ny bil ja Må holde godt rundt førerkortet nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå