Trygve Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 So kom den store skuffelsen... Tone rauk ut av IDOL.... Sjølv om ho song bra ikveld.... jajaja... tenkte eg berre sko informera om da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Helt korrekt avgjørelse. Den beste vant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Helt korrekt avgjørelse. Den beste vant. Feil, den beste kom på 3dje plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 riktig, og den beste av de to i finalen vant... bedre enn kjartan da ihvertfall, makan til fyr, ser trøtt ut konstant, oppfører seg som en dass, synger som en hest..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Helt korrekt avgjørelse. Den beste vant. Feil, den beste kom på 3dje plass Joda, men den beste av to finalister vant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 toppen var jo at de dro inn kjartan på tv og sa at han hadde vært en suksess,, knapt hørt et ord om han siden han vant i fjor jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 kjartan var berre ein stor fiasko... me har jo hørt meir om ho som kom på andre plass i fjor... Men eg einig at den beste sangeren av dei to som var i finalen vant.... men men... får håpa at Jorun gjere da betre enn han kjartan fyren som vant i fjor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 jorun sang best av de 2, uten tvil. tone tar igjen på utseende da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 toppen var jo at de dro inn kjartan på tv og sa at han hadde vært en suksess,, knapt hørt et ord om han siden han vant i fjor jeg.. kjartan solgte over 50000 singler i fjor! det er sikkertflere enn deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 jorun sang best av de 2, uten tvil. tone tar igjen på utseende da! Du mener vel ikke å si at Jorunn er stygg da, for DET er hun ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Helt korrekt avgjørelse. Den beste vant. Desverre, Ali var best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Syntes Tone var best i finalen... Men begge to er jo gojenter så det spilte ikke så stor rolle hvem som vant for meg. Kommer sikkert til å høre masse fra dem begge i året som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå