Frode H. Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Det dukker stadig opp fristende biler i markedet så nå vurderer jeg å selge bilen min til fordel for noe nyere. Her er annonsen: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=761349 Mener 75000,- skal være en grei pris. Bilen har nylig hatt full antirustbehandling og gikk igjennom eu-kontroll i Februar uten anmerkninger. Har du lyst på denne eller kjenner du noen aktuelle kjøpere så nøl ikke med å ta kontakt! Jeg treffes på mobil: 92449987, PM, eller mail: fro.heg@frisurf.no
marius paulsen Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 fin bil selcv om den er hvit men det er vel sikikert ikke plass til barnevogn i den
P.I.B Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Det dukker stadig opp fristende biler i markedet så nå vurderer jeg å selge bilen min til fordel for noe nyere. Hva er du på jakt etter nå da Frode??? Nyere Audi,Ford e.l??
Frode H. Posted May 21, 2005 Author Posted May 21, 2005 Hva er du på jakt etter nå da Frode??? Nyere Audi,Ford e.l?? Det er den grønne A3en jeg ikke klarer å få ut av hodet. Neida, det er nok en nyere E46 av et eller annet slag som frister litt. fin bil selcv om den er hvit men det er vel sikikert ikke plass til barnevogn i den Du kan jo bare legge ned setene.
Recommended Posts