Frode H. Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Det dukker stadig opp fristende biler i markedet så nå vurderer jeg å selge bilen min til fordel for noe nyere. Her er annonsen: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=761349 Mener 75000,- skal være en grei pris. Bilen har nylig hatt full antirustbehandling og gikk igjennom eu-kontroll i Februar uten anmerkninger. Har du lyst på denne eller kjenner du noen aktuelle kjøpere så nøl ikke med å ta kontakt! Jeg treffes på mobil: 92449987, PM, eller mail: fro.heg@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 fin bil selcv om den er hvit men det er vel sikikert ikke plass til barnevogn i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Det dukker stadig opp fristende biler i markedet så nå vurderer jeg å selge bilen min til fordel for noe nyere. Hva er du på jakt etter nå da Frode??? Nyere Audi,Ford e.l?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva er du på jakt etter nå da Frode??? Nyere Audi,Ford e.l?? Det er den grønne A3en jeg ikke klarer å få ut av hodet. Neida, det er nok en nyere E46 av et eller annet slag som frister litt. fin bil selcv om den er hvit men det er vel sikikert ikke plass til barnevogn i den Du kan jo bare legge ned setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå