Bmwray Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Hallo Jeg skal ha meg bmw nå så er jeg ikke så kjent med dem... Er dette orginale sveiseskjøter? tenker på dem som sitter på hver side av motor rommet. På dette bilde synes bare den ene siden. Se rett ved luftfilterboksen der. Grunnen til jeg spør er fordi jeg ikke har så mye peil på bmw og jeg lurer På om denne har vært skadet http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1 ... 89.000%2C- Girkulen som satt i orginalt var sprekket opp :S hvordan kan slikt skje? se nærbilde av rattet så ser du girkulen. Den kan vel umulig ha gått så langt at det blir så slitt? bilen skal ha gått 127000km 1992 mod og jeg synes alt annet stemmer med km.. ganske hel og pen bil som ser ut til og ha vært tatt godt vare på Grunnen til jeg spør om sveiseskjøtene og girkule er fordi jeg skal ha meg bil nå og kan ikke noe spessielt om bmw Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Ser ut til å være helt greie det skjøtene du nevner! En ting som er feil i annonsen er klima, noe den ikke har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 hva slags dokumentasjon har du på kmstand? etter km stand er jo bilen bare gått 9-10 tusen kilometer i året det er lite! hvist du skal ha nybil så har jeg en meget pen e34 til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 det er service hefte fram til 70 000km også er det kvitteringer fram til i dag nesten e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 det er service hefte fram til 70 000km også er det kvitteringer fram til i dag nesten e34? da kan jo bilen være gått mye lengere enn ka selgeren sier! e34=5serie,den ligger på kjøp og salg sidene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå