Leonard Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Det er en 90. 520i Shadowline til salgs i Trondheim, IKKE KJØP DEN. Det er så mange feil på den bilen at det vil koste rundt 30.000 å fix alt. Bilen står midt mellom Vernes og Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Hmm, rekner med at du var uheldig med den turen for å kjøpe bil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Uffda, Leonard. Kjip opplevelse Nettopp derfor det kan være litt lurt å ha flere på hånda i samme område hvis det er mulig. Kjedelig sånt Du finner nok en du blir fornøyd med snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Her er annonsen... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Jeg ble skremt etter og ha sett tilstanden på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Kanskje han er i slekt med Svein Krogstad i Hotel Cæsar. Litt jalla han også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 du kan fortsatt få kjøpe min 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Kanskje han er i slekt med Svein Krogstad i Hotel Cæsar. Litt jalla han også... Tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er annonsen... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Jeg ble skremt etter og ha sett tilstanden på bilen Synes den ser pen ut på blidene. Kan du forklare litt nærmere hva som var så ille på den? Du er klar over at det er en 14 år gammel bil som har trillet over 6 ganger rundt jorden du har sett på?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er listen over feil. Vær klar over at jeg ble bare informert om de to første feilene før jeg dro nedover. Hull i eksosanlegg Håndbrekk trengs å justeres Rygglys virker ikke Råkelys foran virker ikke Dørhengsler foran må skiftes Rust i venstre ør nede Sprukket inneskjerm H.S.F Svak støtdemper V.S.F Vindusviskere i ustand (kjøreforbud) Vindusviskere tar mot panser, panser forskjøvet, antas etter kollisjon, skade i grill. Steinsprang i frontrute (kjøreforbud) Slakk i forhjulslager H.S. Bakre støtfanger løs Karoseri skade H. bakdør Fjernlås i ustand Mangler 2 stk airbag Indikasjon på feil i bremse systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Såpass ja... Da ville jeg nok droppet å kjøpe den og hvertfall til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Ok. Gir meg. Var airbag fører/passasjer tilgjengelig på E34 i '91? Kom ikke i E36 før 9/92 (som '93 mod), og E36 er jo 3 år nyere enn E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg vet ikke. Han påstod at det var det i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå