DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 http://www.nordmoregatebilklubb.com/forum/viewtopic.php?t=99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 bra film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Mye bra der ja.... Men blir litt mye av det samme under den "banekjøringsbiten" synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Mye bra der ja.... Men blir litt mye av det samme under den "banekjøringsbiten" synes jeg... Sikkert arti for de som selv har vært utpå banen, å se seg selv kjøre etter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Sikkert arti for de som selv har vært utpå banen, å se seg selv kjøre etter på.. Sant nok... Tenkte mest på underholdningsverdien for oss som ikke var å svidde gummi.. Men for all del, artig å se på..Kjente igjen noen av bilene oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Gromfilm det der! Herlig underholdning en trist mandag i mai. Ser ut som det var en god del skikkelige grombiler der oppe! Finfin den sølv A4 Avanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det jeg som er mongis eller funker den ikke? Får det ikke til å funke uansett hva jeg gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Var der oppe en tur. Kjørte en rsblå 142 med fk230 motor. Sto utstilt oppe der, da jeg ble for sen til førerprøven!! JÆÆVLI kjipt!! Her er et bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det jeg som er mongis eller funker den ikke? Får det ikke til å funke uansett hva jeg gjør jeg Prøv å laste ned nyeste codex fra http://www.divx.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det jeg som er mongis eller funker den ikke? Får det ikke til å funke uansett hva jeg gjør jeg Spilte den i VLC jeg, funket bra. http://www.videolan.org/vlc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Altså, jeg får ikke lastet den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Peiling på å lage film han Pudding i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Altså, jeg får ikke lastet den ned Å.. prøvd begge linkene? Er et mirror der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 prøvd begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 En genial film. Meget bra laget.... Også et genialt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå