Gå til innhold

toppfart på e36 M3

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde min i 275, da slo sperra inn. altså 250 reel fart. tror den skal være god for ca 280-285 km/t. jeg fjernet aldre sperren dessverre.. :wink:

jeg la i 6. gir i 260 km/t, så det var mye mer å gå på hvis sperren hadde blitt fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde min i 275, da slo sperra inn. altså 250 reel fart. tror den skal være god for ca 280-285 km/t. jeg fjernet aldre sperren dessverre.. :wink:

jeg la i 6. gir i 260 km/t, så det var mye mer å gå på hvis sperren hadde blitt fjernet.

har lest at sperra er ikke på nøyaktig 250 km\h på tyske biler,men ca 265.så du hadde nok mer enn 250 km/h :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva den var i reel fart vet jeg jo ikke, men den slo inn på ca 275 km/t på speedometeret. 3.2 liter`n er forøvrig helt sinnsyk rå over 200 km/t (har ikke prøvd i norge nei..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 E36 3,2l gjør ca. 285 km/t i orginal stand dersom sperra er fjernet :D

jepp, de gjøre rundt 285 ja. noen som påstår att de har hatt dem i næmere 300, men det tror jeg lite på. i hvertall reel fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, de gjøre rundt 285 ja. noen som påstår att de har hatt dem i næmere 300, men det tror jeg lite på. i hvertall reel fart.

M3 E46 gjør 300 km/t uten sperre :lol:,men ikke M3 E36 nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 E46 gjør 300 km/t uten sperre :lol:,men ikke M3 E36 nei

ja, E-46 skal være go for 300. noen jeg kjenner var i tyskland og testet ut dette, og de hadde iflg GPS`n 305 km/t. vet ikke om dette er 100%, da de har en tendens til å legge på litt.. vet CSL`n er god for over 300 ærlige km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...