Jump to content

Recommended Posts

Posted

hva er toppfarten på en e36 M3 (den med 321 hk),hvist du fjerner fartsperra? såg på "gumball 3000" på extreme sport channel,da var det en som var oppe i 277 km/h.

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

jeg hadde min i 275, da slo sperra inn. altså 250 reel fart. tror den skal være god for ca 280-285 km/t. jeg fjernet aldre sperren dessverre.. :wink:

jeg la i 6. gir i 260 km/t, så det var mye mer å gå på hvis sperren hadde blitt fjernet.

Posted
jeg hadde min i 275, da slo sperra inn. altså 250 reel fart. tror den skal være god for ca 280-285 km/t. jeg fjernet aldre sperren dessverre.. :wink:

jeg la i 6. gir i 260 km/t, så det var mye mer å gå på hvis sperren hadde blitt fjernet.

har lest at sperra er ikke på nøyaktig 250 km\h på tyske biler,men ca 265.så du hadde nok mer enn 250 km/h :)

Posted

hva den var i reel fart vet jeg jo ikke, men den slo inn på ca 275 km/t på speedometeret. 3.2 liter`n er forøvrig helt sinnsyk rå over 200 km/t (har ikke prøvd i norge nei..).

Posted
M3 E36 3,2l gjør ca. 285 km/t i orginal stand dersom sperra er fjernet :D

jepp, de gjøre rundt 285 ja. noen som påstår att de har hatt dem i næmere 300, men det tror jeg lite på. i hvertall reel fart.

Posted

jepp, de gjøre rundt 285 ja. noen som påstår att de har hatt dem i næmere 300, men det tror jeg lite på. i hvertall reel fart.

M3 E46 gjør 300 km/t uten sperre :lol:,men ikke M3 E36 nei

Posted

M3 E46 gjør 300 km/t uten sperre :lol:,men ikke M3 E36 nei

ja, E-46 skal være go for 300. noen jeg kjenner var i tyskland og testet ut dette, og de hadde iflg GPS`n 305 km/t. vet ikke om dette er 100%, da de har en tendens til å legge på litt.. vet CSL`n er god for over 300 ærlige km/t.

Posted
har lyst å kjøpe e36 M3 ,3.2 ,sette turbo på den,å bli med i gumball 3000!!!!

har du regnet ut på kostnadene?