Gå til innhold

Test, 0-100 på min bmw 325i "ORGINAL"


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt orginal. Kun Kn-filter, og hjemmelaget effektanlegg. Men det utgjør ikke mange hk'ene. Da er vel heller dine målinger litt feil? blir vel en ny film når kompressoren er på plass. Ikke minst når jeg får ordnet momentstaget bak.

Da får du vel endel hk på den? Må vel bli rundt 270hk? Det må du ha video av :wink: Helst flere kameraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt orginal. Kun Kn-filter, og hjemmelaget effektanlegg. Men det utgjør ikke mange hk'ene. Da er vel heller dine målinger litt feil? blir vel en ny film når kompressoren er på plass. Ikke minst når jeg får ordnet momentstaget bak.

Da får du vel endel hk på den? Må vel bli rundt 270hk? Det må du ha video av :wink: Helst flere kameraer.

Satser på rundt 350hk med nye stempel, cam, råder og nytt eksosanlegg.

Vurderer NOS men dette blir da helt tilslutt. Må skaffe litt sponsorer først. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en 325i med KN filter (ikke at det gir mye ekstra, men verdt å nevne), og aksen er den samme, så det er nok du som nevnte på at du hadde en E30 som har gjort en feil måling ellerno :) Det som er SYKT med E36 325 er aksen på 1. giret. Greit nok drar det godt ivei både på 2. og 3., men 1. er helt ekstremt. Det ser en jo tydelig på filmen og, fra 0 - 60 er det vell intet mer enn 3 sek, mens fra 60-100 går det ca. 4 sek. Herlig å se at flere driver å leker med 0 - 100 på lekkerbisken :D Husk å rull ned vindu for å høre på den herlige 6eren som jobber ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt orginal. Kun Kn-filter, og hjemmelaget effektanlegg. Men det utgjør ikke mange hk'ene. Da er vel heller dine målinger litt feil? blir vel en ny film når kompressoren er på plass. Ikke minst når jeg får ordnet momentstaget bak.

Da får du vel endel hk på den? Må vel bli rundt 270hk? Det må du ha video av :wink: Helst flere kameraer.

Satser på rundt 350hk med nye stempel, cam, råder og nytt eksosanlegg.

Vurderer NOS men dette blir da helt tilslutt. Må skaffe litt sponsorer først. hehe

Håper du mener du vil ha 350hk med kompressor ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Med kompressor ja. hehehe. :) Bilen er satt inn ved Ri-Ma for 1 time siden. Blir å sveise forsterkinger på momentarmen. Csi: Har du sett den grå Coupe'n som Marius Istad hadde før? heheeh

Såg den for en stund siden ja... tenkte på a... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...