Gå til innhold

Test, 0-100 på min bmw 325i "ORGINAL"


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Csiturbo

Sainsbury skrev:

Hehe, ja. Med kompressor ja. hehehe. Bilen er satt inn ved Ri-Ma for 1 time siden. Blir å sveise forsterkinger på momentarmen. Csi: Har du sett den grå Coupe'n som Marius Istad hadde før? heheeh

Såg den for en stund siden ja... tenkte på a... ?

Såg den igår da jeg leverte bilen min hos Risan. hehe, begge momentfestene er gåen, diffen, og hjula stod MINST 30grader i skræv. Stakkars gutt.

Leonard

Er det 19" du har på bilen din Sainsbury?

De passe svær ut.

18" ja. Men har veldig lyst og bytte disse i noen kantfelger. Men ser faktisk ikke så mange bmw'er med disse felgene. Rart egentlig siden det er bmw felger (AC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk en av de enkleste og beste måtene å teste aks. på. Sålenge speedometeret viser riktig da. Hvordan festet du mobilen forresten?

Har du sjekket speedometeret? Ikka uvanlig at de viser 10% for mye. Mistenker at det viser litt feil fordi du når 100 i 2. giret høres det ut som og det skal ikke være mulig på en 325i tror jeg.

Er lett å sjekke det. Bare du finner en slik dings som veivesenet har satt opp langs veien som viser din hastighet.

Hva mener du med momentarm? Snakker du om stabilisatorstaget? Hva har skjedd med det? Festene som har ryket? Har du orginale stab stag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen holder jeg med en hand samtidig som jeg styrer med den. kjørecompen viser 4km\t mindre en analoge i 90. Momentarmen er den som holder bakaksel oppe. Festet i karosseriet, rett over bakaksel. Det som har skjedd er at det har dannet seg sprekker, sikkert under hard banekjøring, og deretter rustet til det rev seg løst. Men, alt er iorden nå. Godt! Laget ny foringer selv også, poly-foringer. Hjelper det asså.

Og, dette var ikke i nedoverbakke... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ikke legge denne video snurten opp i mpg da?!

Fungerer ikke med avi fil hellerm, og real player må du jo fylle inn med credit kort nr og alt som er!! så blir du belastett automatisk etter 14 dager.. Faen for noe dritt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke legge inn kredittkort. Dette er en trial. Gratis...

Jeg fikk iallefall IKKE lastettet ned uten og legge inn bruker navn e-mail og div annet. Til slutt stod det at jeg måtte ha et kredit kort og skrive inn kort nr, slik at det bel bleastett pennger når prøve tiden på 14 dager var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da bare og høyreklikke og lagre fila for så å spille den av i winamp

Sikkert dataen som fukker , er på jobb. Fikk det faen i meg ikke til med winamp heller jeg !! ikke med media player heller. Fikk sett den hjemme med winamp heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...