DaggEn Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Har kjedet meg litt de siste timene å puslet litt me bilder av bilen min. Tenkte eg skulle dele resultatet me dere. De 2 øverste er helt orginale bilder.. (ps! Ikkje kjeft på meg for dette er min første gang med photoshop) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Ikke så ille for å være første gangen da Men har du bare tatt topp delen fra en annen bil og satt den oppå din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe blei kul den... Har du prøvd med WilliamsBMW fargene...? Kunne kanskje blitt kult.. med reklame stickers og det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ikke så ille for å være første gangen da Men har du bare tatt topp delen fra en annen bil og satt den oppå din? Viss d e fargen du tenker på så har eg bare markert den delen som eg skal skifte farge på og så gått inn på Image - Adjust - Variation så har eg bare gjort den lysere og klippet vekk der jeg ikkje ville ha farge f.eks vinduene o.l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Den ble faktisk SVINtøff!!! Prøv å fiks litt på min også. ligger under bilder en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Den ble faktisk SVINtøff!!! Prøv å fiks litt på min også. ligger under bilder en plass. Kan godt pusle litt me din òg, men fant ikkje bildene dine...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Måtte bare gjøre felgene fetere og bredde denne golfbilen Gøy me photoshop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ...du er då ein "proff" med PS. Helsing ein som har jobba med PS i mange år som grafikar/illustratør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe.. ganske heftig detta her azzå.. klarer du å senke den a? det kan jeg.. hehe kan sette på nye fangere og bredde ut skjermer og alt jeg.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe.. ganske heftig detta her azzå.. klarer du å senke den a? det kan jeg.. hehe kan sette på nye fangere og bredde ut skjermer og alt jeg.. hehe.. ....ååååå såååå flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Poenget er: dersom dette var ein av dei fyrste gangene han brukar Photoshop, ja då har han fatta poenget raskare enn dei fleste andre... Ikkje nokon som seier at dette er "nesten umulig" å få til...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Greit nok at dette ikke har noe med biler (og bmw) men jeg har sitti litt mye foran skjermen og kjeda meg... jeg spiller et sånt spill som vi har sånne "protection" bilder på å da bare måtte jeg lage et teit et.... hehe.. her er det i alle fall... http://tinypic.com/50fpmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Greit nok at dette ikke har noe med biler (og bmw) men jeg har sitti litt mye foran skjermen og kjeda meg... jeg spiller et sånt spill som vi har sånne "protection" bilder på å da bare måtte jeg lage et teit et.... hehe.. her er det i alle fall...http://tinypic.com/50fpmw ..ikkje noko med BMW nei, men det er det mykje anna av her inne og. Gif'en var flott den!..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe.. ganske heftig detta her azzå.. klarer du å senke den a? det kan jeg.. hehe kan sette på nye fangere og bredde ut skjermer og alt jeg.. hehe.. ....ååååå såååå flink du er! vær så snill a.... er bare 12 da.... greit skal ikke skryte meg i hjæl vet det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Greit nok at dette ikke har noe med biler (og bmw) men jeg har sitti litt mye foran skjermen og kjeda meg... jeg spiller et sånt spill som vi har sånne "protection" bilder på å da bare måtte jeg lage et teit et.... hehe.. her er det i alle fall...http://tinypic.com/50fpmw ..ikkje noko med BMW nei, men det er det mykje anna av her inne og. Gif'en var flott den!..... jo takk... gjør altid mitt beste.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå