PK Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 En god venn av meg (B.E. Kalseth) tok noen bilder av bilen min her om dagen. Bilen kunne vært renere og dekka skreik etter gummifornyer. Skal ta flere seinere, men til nå syns jeg disse var bra nok..... Copyright: Bjørn Egil Kalseth Copyright: Bjørn Egil Kalseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Tøffe bilder! Kvadrat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 MEGET tøffe bilder!!! Er du en liten bildefetisj du òg? Her er et bilde av min bil i action! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Nja, er egentlig ingen fotograf. Men fikk hjelp av en kamerat me kamera, masse utstyr og peiling. E30en din var jævlig rå. Hva står i den og hva er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Kule bilder.... Hvordan fikk du det til med fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Satte kameraet på et sugekopp stativ, og satte kamera åpningen til 3 sekunder. Bjørn Egil trykka så bare løste jeg den ut og lot den rulle i 5-10km/t. Hadde timeren på 5 sekunder. På det siste spant jeg vel rundt en 15-20meter til sammen..... All ære til Bjørn Egil Kalseth som tok bildene og hadde idéene, jeg stilte bare med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 vannvittig bra bilder... jeg tror jeg må ta noen sånne av bilen min..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Nja, er egentlig ingen fotograf. Men fikk hjelp av en kamerat me kamera, masse utstyr og peiling.E30en din var jævlig rå. Hva står i den og hva er gjort? Takk for det Er ikke så aller verst din heller du (har sett den både her og på www.e30.de) Hva som er gjort med den? Hmm... Det aller meste vil jeg tro:) Totalt restaurert karosseri, understell rigget for banen (justerbare vinkler, høydejusterbart osv. osv), M3 (E30) bakstilling, M3 (E36) forstilling - store bremser bla. Småmodifisert 3.5L motor med M5 girkasse osv. osv. Altfor mye til å fortelle om i raske trekk. Blitt en meget bra og morsom banebil etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 @HenrikE30: Har du ikke en faktaside eller galleri eller noe? Mitt galleri og faktarom på autoaddicts.net er borte nå. Siden ble lagt ned. Men kommer noe nytt snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Det eneste jeg kan stille opp med er min EKSTREMT ROTETE galleriside her på bimmers.no:) http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=HenrikE30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Syns det ser ut som 18" felger eller er det 17"? Har selv bare 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Det er 8+9x17" De 16" du har er jo bare fantastiske synes jeg. Finnes det noe som kler en M3 bedre? Neppe... Skulle gjerne hatt 16", men får ikke plass til det med tanke på bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Selve designet er det som kler disse bilene best, men syns det blir litt mye profil. Men med mitt understell trengs profilen for å gi liiiiiiitt komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hehe... Komfort er oppskrytt! Jeg bruker bilen bare til kosekjøring og på bane, så komfort spiller ingen rolle for meg i en E30en. Nå står den stilt på ganske mykt og det er ikke så altfor verts for meg som er vant til det. De få som har fått prøve den mumler gjerne noe om nyrebelte osv... Jeg har hverken ABS, servo, stereoanlegg eller andre komfortorienterte detaljer. I tillegg er bremse- og clutchpedalene KNALLharde. Det er ikke en bil jeg bruker i byen og den er heller ikke spesielt koselig i køtrafikk... Men gøyt? OH YEAH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå