Gå til innhold

///M in motion


PK
 Share

Anbefalte innlegg

En god venn av meg (B.E. Kalseth) tok noen bilder av bilen min her om dagen. Bilen kunne vært renere og dekka skreik etter gummifornyer. Skal ta flere seinere, men til nå syns jeg disse var bra nok.....

M3_1.jpg

Copyright: Bjørn Egil Kalseth

M3_2.jpg

Copyright: Bjørn Egil Kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte kameraet på et sugekopp stativ, og satte kamera åpningen til 3 sekunder. Bjørn Egil trykka så bare løste jeg den ut og lot den rulle i 5-10km/t. Hadde timeren på 5 sekunder. På det siste spant jeg vel rundt en 15-20meter til sammen.....

All ære til Bjørn Egil Kalseth som tok bildene og hadde idéene, jeg stilte bare med bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er egentlig ingen fotograf. Men fikk hjelp av en kamerat me kamera, masse utstyr og peiling.

E30en din var jævlig rå. Hva står i den og hva er gjort?

Takk for det :D

Er ikke så aller verst din heller du (har sett den både her og på www.e30.de)

Hva som er gjort med den? Hmm... Det aller meste vil jeg tro:)

Totalt restaurert karosseri, understell rigget for banen (justerbare vinkler, høydejusterbart osv. osv), M3 (E30) bakstilling, M3 (E36) forstilling - store bremser bla. Småmodifisert 3.5L motor med M5 girkasse osv. osv. Altfor mye til å fortelle om i raske trekk. Blitt en meget bra og morsom banebil etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HenrikE30:

Har du ikke en faktaside eller galleri eller noe?

Mitt galleri og faktarom på autoaddicts.net er borte nå. Siden ble lagt ned.

Men kommer noe nytt snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Komfort er oppskrytt!:)

Jeg bruker bilen bare til kosekjøring og på bane, så komfort spiller ingen rolle for meg i en E30en. Nå står den stilt på ganske mykt og det er ikke så altfor verts for meg som er vant til det. De få som har fått prøve den mumler gjerne noe om nyrebelte osv...:) Jeg har hverken ABS, servo, stereoanlegg eller andre komfortorienterte detaljer. I tillegg er bremse- og clutchpedalene KNALLharde. Det er ikke en bil jeg bruker i byen og den er heller ikke spesielt koselig i køtrafikk... Men gøyt? OH YEAH!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...