Gå til innhold

///M in motion


PK
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... Komfort er oppskrytt!:)

Jeg bruker bilen bare til kosekjøring og på bane, så komfort spiller ingen rolle for meg i en E30en. Nå står den stilt på ganske mykt og det er ikke så altfor verts for meg som er vant til det. De få som har fått prøve den mumler gjerne noe om nyrebelte osv...:) Jeg har hverken ABS, servo, stereoanlegg eller andre komfortorienterte detaljer. I tillegg er bremse- og clutchpedalene KNALLharde. Det er ikke en bil jeg bruker i byen og den er heller ikke spesielt koselig i køtrafikk... Men gøyt? OH YEAH!!!! :D

hehe! dette er riktig innstilling! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan stille opp med er min EKSTREMT ROTETE galleriside her på bimmers.no:)

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=HenrikE30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Lag deg et album til hver bil/prosjekt, og skriv inn litt info, så blir det ihvertfall litt ryddigere. ;)

Et annet alternativ er å opprette en prosjekttråd hvor du skriver om bilen og fortsetter senere med fremtidige mods. Da med bilder og litt info hver gang. Utrolig moro å følge med på slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg hadde hatt 17/18" felger ville ryggen min brukket over første og beste kummlokk. Før da jg veide over 100kg kunne jeg stå og hoppe i døråpningen og bilen fjæret bare 1-2cm og halvparten av det var i profilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan stille opp med er min EKSTREMT ROTETE galleriside her på bimmers.no:)

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=HenrikE30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Lag deg et album til hver bil/prosjekt, og skriv inn litt info, så blir det ihvertfall litt ryddigere. ;)

Et annet alternativ er å opprette en prosjekttråd hvor du skriver om bilen og fortsetter senere med fremtidige mods. Da med bilder og litt info hver gang. Utrolig moro å følge med på slikt! :)

Forslag: kunne vi ikke hatt et eget forum for prosjekt...?

ikke at vi skal ha noe hetl overdrevet mange forum, men et prosjektforum hadde vært konge... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg hadde hatt 17/18" felger ville ryggen min brukket over første og beste kummlokk. Før da jg veide over 100kg kunne jeg stå og hoppe i døråpningen og bilen fjæret bare 1-2cm og halvparten av det var i profilen :D

og sånn gjør du med en evo? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan stille opp med er min EKSTREMT ROTETE galleriside her på bimmers.no:)

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=HenrikE30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Lag deg et album til hver bil/prosjekt, og skriv inn litt info, så blir det ihvertfall litt ryddigere. ;)

Et annet alternativ er å opprette en prosjekttråd hvor du skriver om bilen og fortsetter senere med fremtidige mods. Da med bilder og litt info hver gang. Utrolig moro å følge med på slikt! :)

Forslag: kunne vi ikke hatt et eget forum for prosjekt...?

ikke at vi skal ha noe hetl overdrevet mange forum, men et prosjektforum hadde vært konge... :D

Dette er jeg enig i... Prosjektforum!

Hva sier DU Gunnar?

Det kunne sikkert vært greit for mange som har lyst til å lese om spesielle måter å løse problemstillinger på.

Jeg har feks mye kunnskap å dele om E30 (deler som kan brukes fra andre modeller - bremser, motorer, understell osv.)

Andre har sikkert mye å lære vekk til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette med prosjektforum før, fått forespørsel på PM også om det, men det har jo ikke akkurat vært overflod av prosjekttråder her inne.

Hvis folk virkelig har lyst til å lage en egen tråd til bilen sin, hvor de fyller på med info og bilder etterhvert som ting gjøres, så hadde det vært moro, men som sagt, ikke akkurat overflod av slikt slik det er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg hadde hatt 17/18" felger ville ryggen min brukket over første og beste kummlokk. Før da jg veide over 100kg kunne jeg stå og hoppe i døråpningen og bilen fjæret bare 1-2cm og halvparten av det var i profilen :D

og sånn gjør du med en evo? :roll:

Bilen hadde dette understellet da jeg kjøpte den i Tyskland, har vurdert å bytte det, men det er jo ennå i god stand så jeg lar det være enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg hadde hatt 17/18" felger ville ryggen min brukket over første og beste kummlokk. Før da jg veide over 100kg kunne jeg stå og hoppe i døråpningen og bilen fjæret bare 1-2cm og halvparten av det var i profilen :D

og sånn gjør du med en evo? :roll:

Bilen hadde dette understellet da jeg kjøpte den i Tyskland, har vurdert å bytte det, men det er jo ennå i god stand så jeg lar det være enn så lenge.

nå tenkte jeg mere på at du stod å hoppet i dørkarmen jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg hadde hatt 17/18" felger ville ryggen min brukket over første og beste kummlokk. Før da jg veide over 100kg kunne jeg stå og hoppe i døråpningen og bilen fjæret bare 1-2cm og halvparten av det var i profilen :D

og sånn gjør du med en evo? :roll:

Bilen hadde dette understellet da jeg kjøpte den i Tyskland, har vurdert å bytte det, men det er jo ennå i god stand så jeg lar det være enn så lenge.

nå tenkte jeg mere på at du stod å hoppet i dørkarmen jeg da..

Ahh.... Robuste biler! Neida, hoppe er vel å overdrive, mer gynging viss du fatter hva jeg mener.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...