Hhenrik Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Trenger et par nye grøftelys på bilen min. Må være klare å ha fine, rene reflektorer.
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 Faen at jeg glemte å ta av mine helt nye grøftere før jeg sendte min E30 på dynga
Hhenrik Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Skrevet Mai 25, 2005 Ok. Er det nye grøftelys BMWPower? Eller brukt? må være klare i glasset og reflektoren må være fin å blank. Trenger det for å komme gjennom eu ser du, eller så må jeg fjerne grøftelysene. Noe jeg ikke vil hehe
Remi Berg Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har også noen kurve/tåkelys liggende. Disse har stått på bilen en et par år, men bilen har nesten ikke blitt brukt så de skal være ganske bra.
BMWPower Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Ok. Er det nye grøftelys BMWPower? Eller brukt? må være klare i glasset og reflektoren må være fin å blank. Trenger det for å komme gjennom eu ser du, eller så må jeg fjerne grøftelysene. Noe jeg ikke vil hehe Di er brukte, men helt fine og uten noe sprekker i glassene. Noe som d pleier være i grøftelysa til E30. Di har stått på M3`en, men har kjøpt meg luftinntak til bremsene,så jeg trenger di ikke lenger. Kan ta et bilde av dem til dg jeg, hvis du er int??
Hhenrik Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Skrevet Mai 28, 2005 å de her er fine og ikke noe rust? (mine forje var helt rusta sammen...) Koplinger osv. er bra?
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 Jepp, ikke noe tull der... Trenger dem ikke pga jeg har kjøpt meg luft inntak til bremsene istedet. Er jo selfølgelig ikke nye, men meget bra til og være brukte.
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 Bor i Haugesund på Vestlandet. Men kan ta med lyktene til Østlandet hvis d er ønskeligt. Kjører der med jobben ser du......
Hhenrik Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Skrevet Mai 28, 2005 Bor i stavanger selv, så østlandet hadde nok blitt en omvei Hvordan kan vi lettest mulig få gjort dette da? Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå