Hhenrik Posted May 23, 2005 Posted May 23, 2005 Trenger et par nye grøftelys på bilen min. Må være klare å ha fine, rene reflektorer.
NSS Posted May 24, 2005 Posted May 24, 2005 Faen at jeg glemte å ta av mine helt nye grøftere før jeg sendte min E30 på dynga
Hhenrik Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 Ok. Er det nye grøftelys BMWPower? Eller brukt? må være klare i glasset og reflektoren må være fin å blank. Trenger det for å komme gjennom eu ser du, eller så må jeg fjerne grøftelysene. Noe jeg ikke vil hehe
Remi Berg Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Jeg har også noen kurve/tåkelys liggende. Disse har stått på bilen en et par år, men bilen har nesten ikke blitt brukt så de skal være ganske bra.
BMWPower Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Ok. Er det nye grøftelys BMWPower? Eller brukt? må være klare i glasset og reflektoren må være fin å blank. Trenger det for å komme gjennom eu ser du, eller så må jeg fjerne grøftelysene. Noe jeg ikke vil hehe Di er brukte, men helt fine og uten noe sprekker i glassene. Noe som d pleier være i grøftelysa til E30. Di har stått på M3`en, men har kjøpt meg luftinntak til bremsene,så jeg trenger di ikke lenger. Kan ta et bilde av dem til dg jeg, hvis du er int??
Hhenrik Posted May 28, 2005 Author Posted May 28, 2005 å de her er fine og ikke noe rust? (mine forje var helt rusta sammen...) Koplinger osv. er bra?
BMWPower Posted May 28, 2005 Posted May 28, 2005 Jepp, ikke noe tull der... Trenger dem ikke pga jeg har kjøpt meg luft inntak til bremsene istedet. Er jo selfølgelig ikke nye, men meget bra til og være brukte.
BMWPower Posted May 28, 2005 Posted May 28, 2005 Bor i Haugesund på Vestlandet. Men kan ta med lyktene til Østlandet hvis d er ønskeligt. Kjører der med jobben ser du......
Hhenrik Posted May 28, 2005 Author Posted May 28, 2005 Bor i stavanger selv, så østlandet hadde nok blitt en omvei Hvordan kan vi lettest mulig få gjort dette da? Noen tips?
Recommended Posts