Tech9 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er noen bilder tatt på Våler: Denne er vel kjent på forumet (E30 med V12): En nabo på campingen hadde denne velkjente bilen: De hadde visst litt problemer med den, hørt noe om det Kjell Rune? Flere BMW'er, og noen andre biler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Pent! Mye moro der. Sjanse for at jeg kan få flytte albumet over i "Happenings" på sidene her? Evt. kopiere bildene? Liker å samle bilder fra treffene som er der. Er bare å sende inn om dere har vært på treff rundt forbi folkens! Steike som denna sitter da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Sjanse for at jeg kan få flytte albumet over i "Happenings" på sidene her? Evt. kopiere bildene?Liker å samle bilder fra treffene som er der. Jada, bare og flytt/kopier det..som du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 breddingen på denne var ikke så vellykket. ble litt for mye. hvorfor har ikke den gamle bilen til kjell-rune på 18" hjula? er de ødelagte, eller fikk ikke kjøper dem med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Steike som denna sitter da: får håpe det er en 4x4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 breddingen på denne var ikke så vellykket. ble litt for mye. Ja, breddingen var noe overdrevet etter min smak også (6 cm foran og 10 cm bak), men bilen er godkjent ombygd med S38B38 motor fra 316 eller 318 (husker ikke helt hva som stod på lappen ) Pen farge da. hvorfor har ikke den gamle bilen til kjell-rune på 18" hjula? er de ødelagte, eller fikk ikke kjøper dem med? Den nye eieren brukte bilen godt på banen, kanskje det har noe med det å gjøre..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Mange pene bilder der ja ... Utrolig stilig farge på den ombygde E30´en der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er ikke dette Han derre Vik sin da. Mener å huske at han hadde en slik bredda m3 ifjor, da i grått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 http://www.gatebil.no/index.php?id=353&pageid=116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er ikke dette Han derre Vik sin da. Mener å huske at han hadde en slik bredda m3 ifjor, da i grått? Stemmer det. På lappen i frontruta sto det at det var en ombygd 323i. Skulle selges for 300 000,- Ingen som knipsa bilder av bilen min a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 flotte ting der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Stemmer det. På lappen i frontruta sto det at det var en ombygd 323i. Skulle selges for 300 000,- Ingen som knipsa bilder av bilen min a? 323i var det kanskje ja? Hmm..syntes å huske jeg tok et bilde av din også ja, men finner det ikke Den stod da i nærheten av den røde der, gjorde den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 hvorfor har ikke den gamle bilen til kjell-rune på 18" hjula? er de ødelagte, eller fikk ikke kjøper dem med? De er inne på retting sist jeg snakket med eieren. Sikkert noe med kjøringa. Håper virkelig denne bilen overlever. Et prakteksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg var inne oss helge vik,. og da så jeg den rødee30 m3n hans. Denn var helt ribbet,. ikke en skrue på hele karosseriet eller no og det er sannt,., men nå se på kliset hans nå har han 2 spessielle m3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Stemmer det. På lappen i frontruta sto det at det var en ombygd 323i. Skulle selges for 300 000,- Ingen som knipsa bilder av bilen min a? 323i var det kanskje ja? Hmm..syntes å huske jeg tok et bilde av din også ja, men finner det ikke Den stod da i nærheten av den røde der, gjorde den ikke? Jo, den sto noen meter unna. Den sto utenfor depoet til en god del gromme biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå