Gå til innhold

Noen BMW'er fra Gatebil Våler - Mai 2005


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den Warsteiner turbo'n har vært noe av den råeste M3'n jeg har sett siden jeg så den i Bilsport for mange år siden.. Hadde jeg hatt 250'-300' er det ingen tvil om hva pengene hadde gått til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Warsteiner turbo'n har vært noe av den råeste M3'n jeg har sett siden jeg så den i Bilsport for mange år siden.. Hadde jeg hatt 250'-300' er det ingen tvil om hva pengene hadde gått til! :wink:

kjøpt deg en trimma volvo 240 he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem har kjøpt denna bilen no da?

Burde kjøpe den du Kjell Rune, slik at jeg kan få oppleve denna bilen live.

Flytter jo til Molde om en drøy uke! :D

Må jo få sett denna bilen før den havner hos en luring som kresjer og ødlegger den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt deg en trimma volvo 240 he he he.

Hæ? Er den i så dårlig stand? Jeg snakket med han som hadde den før du kjøpte den på våler i fjor. Og han sa at bilen hadde vært i dårlig stand men deretter hadde motor og bilen generelt blitt overhalt for en del kroner.. Den kan da ha umulig blitt i så dårlig stand på litt over et halvt år? Men du har vel hatt den og vet det bedre enn meg..

Og trimma Volvo 240, nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei bilen er i bra stand teknisk og motormessig. men den er jo ikke godkjent da og d er en skikelig poleti magnet. og karossen bærer jo litt preg av alt for kraftig motor.. men fett utsende da.. lurer på og bygge meg en slik en gang jeg ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...