Gå til innhold

Subba fææælt idag:(

elementz
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte til skolen idag, og var for første gang full bil.. Bruker oftest bare å være jeg og en kompis..og for hver liten hump jeg kjørte over, lå litt over fartsgrensen og..så hørte jeg det subba på bakdekkene..og når jeg skulle kjøre opp en bratt bakke, subba det konstant :(

aaaldri mer full bil, viss ikke de veier mindre enn 70kg per person da :)

Håper jeg ikke er den eneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til meg subber det bitte litt hvis jeg har folk baki og kjører i brukbar fart og kommer borti en liten dump eller lignende..men er jo Ekstremt senket med 8,5x18" så skulle vel bare mangle :P men ellers subber det ikke uansett..

så du er nok ikke alene når det gjelder og ha folk baki :)

dårlig plass baki til meg lell så kunne vel bare hatt grønne skilt på bilen :P:lol::iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde full bil i dag jeg og. Ingen problemer det.

Tror du jeg vil høre om det da? :twisted:

hehe.. :) ja ekke problem å kjøre med full bil..men i høy fart over småhumper så subber det litt..gatekjøring å "bra" veier går det fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører ikke taxi og drar ikke full bilen av folk.. :P å da subber det aldri lell.. drar jeg full bilen så kan det subbe så klart hvis man kjører over ujevnheter i stor fart jah..

så med tanke på at senking/felger gjør bilen 100 gang råere enn uten så er ikke valget så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke høre på han. Hagenisse liker å si sånt vettu'. Han liker å få frem meningene sine og å stå på sitt :) Og det er jo ikke noe galt i det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke høre på han. Hagenisse liker å si sånt vettu'. Han liker å få frem meningene sine og å stå på sitt :) Og det er jo ikke noe galt i det :wink:

hehe..neei..var jo ikke sånn ment..svarte jo med humor.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 9stk i bilen for ett par helger siden. Subbet ikke.. Men jeg har ikke senket bil heller da så..

Lurer på hvordan det hadde gått hvis den var senka.. :o Hehe..

9stk?i hvilken bil da. bra du ikke møtte onkel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...