JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Noen enda flere nye BMW-modellbiler er ankommet ,så det er bare å kaste seg på bestillinga. Husk at når modellbiler blir produsert,blir de kun lagd i begrenset opplag.Så med andre ord,ikke vent med å bestille hvis det er en bil du er ute etter.For når det er tomt, så er det tomt.Det må enorm etterspørsel til for at produksjon skal tas opp igjen på et seinere tidspunkt,noe vi i "lille" Norge har liten påvirkning på desverre Ta en titt på http://www.tinycars.no Her finnes mange BMW´er + en del andre merker og tilbehør relatert til bil
JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 ..er modellane så bra som det ser ut til? Det er de Autoart og Minichamps går for å være de beste i verden på modellbiler i 1:18 skala.Litt avhengig av modellen,men de fleste veier ca.800-1000gram
JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 ...synd eg ikkje kunne finne ein E46 Cab. Har en M3 E46 cab. i sort som har stått utstilt fra Kyosho(også bra kvalitet) Ps: veide nettopp M3 GTR´en den veide 1,2kg...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 ...synd eg ikkje kunne finne ein E46 Cab. Har en M3 E46 cab. i sort som har stått utstilt fra Kyosho(også bra kvalitet) Ps: veide nettopp M3 GTR´en den veide 1,2kg... ..det er berre kult at dei er så tunge! Er det du som sel?...i så fall kva er prisen på den Cab'en (skulle og vore sølv...storforlangande...ja sikkert hehe)
JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 ...synd eg ikkje kunne finne ein E46 Cab. Har en M3 E46 cab. i sort som har stått utstilt fra Kyosho(også bra kvalitet) Ps: veide nettopp M3 GTR´en den veide 1,2kg... ..det er berre kult at dei er så tunge! Er det du som sel?...i så fall kva er prisen på den Cab'en (skulle og vore sølv...storforlangande...ja sikkert hehe) Ja er jeg som selger.Cab er jo som kjent dyrere ,men den har vært utstilt så den går for 500,- kr
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 ...synd eg ikkje kunne finne ein E46 Cab. Har en M3 E46 cab. i sort som har stått utstilt fra Kyosho(også bra kvalitet) Ps: veide nettopp M3 GTR´en den veide 1,2kg... ..det er berre kult at dei er så tunge! Er det du som sel?...i så fall kva er prisen på den Cab'en (skulle og vore sølv...storforlangande...ja sikkert hehe) Ja er jeg som selger.Cab er jo som kjent dyrere ,men den har vært utstilt så den går for 500,- kr At cab'er er dyre veit eg alt om! får tenke på det...gi melding om du kjem over ein som er sølv...då er det ikkje noko å tenkje på!
Schnellfahren Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Ingen E-36 der jo... Har en 323i Cab, men det er ett annet merke... ellers har jeg over 50 andre 1/18 på rommet (samler litt nå og da) Gøy med modeller også, hehe
JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 Ingen E-36 der jo... Har en 323i Cab, men det er ett annet merke... ellers har jeg over 50 andre 1/18 på rommet (samler litt nå og da) Gøy med modeller også, hehe Sandro Chia bilen er jo E36! De øvrige E36´ene jeg hadde var borte på noen få dager.Har en M3 E36 GTR gateversjon igjen,men den får ingen kjøpt Har et par biler jeg selv også
Morten318 Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 svart e36? helst sedan.. (ja vet jeg er kravstor)
Schnellfahren Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Sandro Chia bilen er jo E36!De øvrige E36´ene jeg hadde var borte på noen få dager.Har en M3 E36 GTR gateversjon igjen,men den får ingen kjøpt Har et par biler jeg selv også He he, joa, inrømmer at jeg ikke så den med en gang .... men det er en ørliten forskjell på den og min bil, hehe
JE Motorsport Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 svart e36? helst sedan.. (ja vet jeg er kravstor) Les innlegget over ditt
JE Motorsport Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 hva kan du skaffe av E30 M3? og pris? Gå inn på http://www.tinycars.no for å se E30 M3 og priser,her er et eks.: Ps:bildet av modellen har jeg tatt selv med digitalkamera,så det er ikke noe retusjet katalogbilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå