Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen enda flere nye BMW-modellbiler er ankommet :D ,så det er bare å kaste seg på bestillinga. :idea: Husk at når modellbiler blir produsert,blir de kun lagd i begrenset opplag.Så med andre ord,ikke vent med å bestille hvis det er en bil du er ute etter.For når det er tomt, så er det tomt.Det må enorm etterspørsel til for at produksjon skal tas opp igjen på et seinere tidspunkt,noe vi i "lille" Norge har liten påvirkning på desverre :cry:

Ta en titt på http://www.tinycars.no Her finnes mange BMW´er + en del andre merker og tilbehør relatert til bil :wink:

Posted
..er modellane så bra som det ser ut til?

Det er de :D Autoart og Minichamps går for å være de beste i verden på modellbiler i 1:18 skala.Litt avhengig av modellen,men de fleste veier ca.800-1000gram :!:

Posted
...synd eg ikkje kunne finne ein E46 Cab.

Har en M3 E46 cab. i sort som har stått utstilt fra Kyosho(også bra kvalitet)

Ps: veide nettopp M3 GTR´en den veide 1,2kg...

Posted

..det er berre kult at dei er så tunge!

Er det du som sel?...i så fall kva er prisen på den Cab'en (skulle og vore sølv...storforlangande...ja sikkert hehe) :D

Posted

Er det du som sel?...i så fall kva er prisen på den Cab'en (skulle og vore sølv...storforlangande...ja sikkert hehe) :D

Ja er jeg som selger.Cab er jo som kjent dyrere :wink: ,men den har vært utstilt så den går for 500,- kr

Posted

Ja er jeg som selger.Cab er jo som kjent dyrere :wink: ,men den har vært utstilt så den går for 500,- kr

At cab'er er dyre veit eg alt om! :wink:

får tenke på det...gi melding om du kjem over ein som er sølv...då er det ikkje noko å tenkje på!

Posted
Ingen E-36 der jo... :(

Har en 323i Cab, men det er ett annet merke... ellers har jeg over 50 andre 1/18 på rommet :D (samler litt nå og da)

Gøy med modeller også, hehe :wink:

Sandro Chia bilen er jo E36!

De øvrige E36´ene jeg hadde var borte på noen få dager.Har en M3 E36 GTR gateversjon igjen,men den får ingen kjøpt :wink:

Har et par biler jeg selv også :lol:

Posted
Sandro Chia bilen er jo E36!

De øvrige E36´ene jeg hadde var borte på noen få dager.Har en M3 E36 GTR gateversjon igjen,men den får ingen kjøpt :wink:

Har et par biler jeg selv også :lol:

He he, joa, inrømmer at jeg ikke så den med en gang :roll: .... men det er en ørliten forskjell på den og min bil, hehe :lol: