Kjell Rune Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 jo da. e jo noen som er virkelig int da.. men skulle hadt noen til og sette opp noen reiseforslag også. hva vi skal besøke og slikt... noen som har lyst på den jobben??
Eirik Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 Har det litt stress på skolen nå, men vil gjerne hjelpe til senere...
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Lindesnes - Nordkapp på 48 timer. Førstemann i mål får totalsummen deltakerne har betalt inn i startkontingent (f. eks. et par tusen kroner pr. bil). Ingen regler, alt er lov (bortsett fra å flyfrakte bilen sin selvsagt). Vinneren betaler festen som holdes i baren på Nordkappsenteret etter at løpet er over. Da hadde dette blitt virkelig interressant ... Gumbaill
johjoa Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Jeg bare ser for meg purken får høre ruten og de kommer til og stå strategisk plassert oppover heile veien Kunne jo ha vært skøy
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Noe slikt hadde fort skapt totalkaos i Norges land. Hadde blitt full krise og fullt kjør i debattprogrammene på både TV2 og NRK.
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Hvem har sagt at du trenger å kjøre i Norge hele veien. Ingen regler ... Gumbaill
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Hadde vært kult med litt mediaomtale da ... Gumbaill
johjoa Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 ja... ser for meg at mamma sitter hjemme og ser nyhetene der tv2 har direktesending av en politiman som står og tar fartskontroll, huker meg jeg i 170km/h i en 60sone og KLIPPER lappen min i 2
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Hvis det ikke er noen fast rute, må jo purken stå alle steder i Norge (og Sverige for den del). Det har de vel ikke tid og råd til ... Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 å lage et bilrace der det gjelder å komme fra A til B fortest mulig på offentlige veier i norge eller sverige blir bare for dumt
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 bmw_fannrem, Og hvorfor det om jeg tør spørre ??? Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Det er jo det samme som å oppfordre folk til å kjøre for fort Viss du har fulgt med litt på formuet her så har det vært ganske mange tråder om ulykker. Folk flest forstår vel det at høy fart er grunnen til de fleste ulykkene
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Del distansen fra Lindesnes til Nordkapp (ca. 2500km) på antall timer (48). Snitthastigheten blir ikke særlig stor ... Du trenger ikke kjøre for fort skjønner du ... Gumbaill
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Den smiley'en skulle ikke komme der. 48 timer skal det stå ... Gumbaill
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Skrevet Mai 27, 2005 Lindesnes - Nordkapp på 48 timer. Førstemann i mål får totalsummen deltakerne har betalt inn i startkontingent (f. eks. et par tusen kroner pr. bil). Ingen regler, alt er lov (bortsett fra å flyfrakte bilen sin selvsagt). Vinneren betaler festen som holdes i baren på Nordkappsenteret etter at løpet er over.Da hadde dette blitt virkelig interressant ... Gumbaill Er du virkelig så naiv at når det gjelder å komme først i mål så er det ingen som svinkjører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå