jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 vi har diskutert litt om å bli med i gumball på tråden "toppfart på e36 m3" , men hva om vi lagde vår egen,og mer billigere versjon av løpet i norge?eller i skandinavia? kunne kjørt norge-danmark-sverige? hadde ikke det hvert kult? noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 som jeg sa isted... jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Det hadde jo vært utrolig gøy det... men med de fartsgrensene her til lands hadde det vel blitt stor sirkus med onkel politi... Men arti, JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 ja,måtte kansje ventet med de verste fartsovertredelsene til vi kom utasjærs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Dette er den mest Geniale Ideen jeg har høørt!! Jeg er med!!!! Helt klart. 5000 pr bil hadde jo vært en liten start. Nok til å dekke mat og fester rundt omkring. Kjøre på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 ja!! dette er noe vi må diskutere! absolutt gjennomførbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er med... Bare si i fra når å hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 hvis det er plass til en liten 316i så er jeg med også! ikke at jeg har noe håp om og være noen værsting med 1.9 105hk motoren min, men en slik opplevelse vil jeg ikke gå glipp av ;) anytime, anywhere :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er lett med, har drømt å være med i "ekte" gumball siden første gang jeg hørte om det,så det hadde vært artig å varme opp med ett "mini" gumball, men vi må nesten komme oss ut av Norge?? Dere vet vel at gumball 3000 ikke er de eneste som driver på med dette?, finnes flere.. men ikke like stor selvfølgelig... Kimble som har vunnet de fleste gumball run'ene hittil har jo nå laget sitt egent race.. Ultimate rally, tror jeg det heter. Og der vinner man penger visst man kommer på første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Dette hadde vært sinnsykt morsomt! Jeg hadde helt klart blitt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Høyrest ut som ein dritfeit ide... Eg er glatt med.. Kjenne mange andre som kunne tenkt seg å være med og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hørtes genialt ut, får nokk med kompissen min med 325 en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 tror jeg hadde blitt med jeg også,hadde hvert moro dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Høres kult ut dette... kunne tenke meg være med på dette... men 3000miles i scandinavia på 6-7dager(?) kan bli vanskelig siden veiene fartsgrensene er forskjellig iforhold til resten av europa... tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Høres kult ut dette... kunne tenke meg være med på dette... men 3000miles i scandinavia på 6-7dager(?) kan bli vanskelig siden veiene fartsgrensene er forskjellig iforhold til resten av europa... tenker jeg... Du vet at poenget med Gumball 3000 er å kjøre fortest? Det vil si å drite i fartsgrensene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå