mowz Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Rålekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Skal legge inn nyere bilder etterhvert. har montert grillspoiler og da ser den mye råere ut forfra...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Vekk med oransje blinklys, så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jepp! Den var LEKKER! Eneste som ikke faller meg i smak er fargen, men det er på generell basis at jeg ikke liker svart. Men, som sagt, LEKKER:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 hehe, blinklysa blir bytta ut med hvite når jeg får noe cash... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 jeg synes svart er penest jeg...men smaken er vel som baken. Delt i to med et høl i midten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Syns d var en fin bil! Å svart synes jeg er penest, blir liksom mer gjennomført... Men du har rett, smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg kan godt argumentere for hvorfor jeg IKKE liker sort... Alt av linjer forsvinner på bilen, de nydelige aksentueringene BMW har på sine pre-Bangle modeller blir en saga blott. Brytninger til grill, lister osv. opphører å eksistere og dermed mister bilen mye av sin identitet. Sort forminsker objektene den dekker. En liten 3er er vel neppe den bilen som trenger å bli "forminsket" - en 7er derimot... Bilen blir ekstremt fort skitten (egentlig ikke et problem ettersom jeg vasker bilene mine altfor ofte...) og den slutter å være fin ca. 2 dager etter at man har begynt å bruke den. ALT av striper viser. Sort er en altfor vanlig farge, den er mindre trafikksikker og den er rett og slett, etter min mening, forferdelig kjedelig. Å JA! En ting til: Det er ikke en farge en gang!!! Dette er mine holdninger til svart, heldigvis er det forskjellige meninger ute å går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 den så jo strøken ut... likte den jeg.. (men hvis jeg skal være litt kritisk kan jeg si at jeg ikke likte enderørene... og jeg ville ha montert øyelokk på bilen..) Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Den var fin ja! Hvilken frontfanger og sideskjørt som sitter på den?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Drit fet! Er keen på å skaffe meg en sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Kjempefin bil ja.... som sagt over her så tror jeg hvite/sorte blink hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå