M3Cecotto Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Moralsk Dillemma - hva kan/skal/bør IKKE /bør jeg gjøre? Har kjøpt en original 89 mod M3 Cecotto - skal bilen holdes 100% original stand (utenom felg/lakk) eller synes dere jeg kan modde litt motor, understell å ymse karbon detaljer her og der? Kjøra på med inspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Original utenom felg/dekk ville jeg gått for...(ev. nye/bedre dempere, lykter, fjærer osv selvfølgelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 understell, felger og andre deler/ombygginger som lett kan omgjøres til orginalt er ok. motor er FY! kjøp deg heller en vanlig M3, hvis du skal modifisere motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Cecotto'ene er jo dritrå! Har du bilder av den? Ikkje rør motoren, men lakk og senk er jo lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Cecotto'ene er jo dritrå! Har du bilder av den? Ikkje rør motoren, men lakk og senk er jo lov hvis det er orginal farge ja, men ikke ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 denne bilen bør vel beholdes så orginal som mulig er ja vil jeg mene vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Cecotto'ene er jo dritrå! Har du bilder av den? Ikkje rør motoren, men lakk og senk er jo lov hvis det er orginal farge ja, men ikke ellers! Ja, sant nok..ikkje lakk i en annen farge, men friske opp den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 original uten tvil! frisk opp lakk og eventuelt felger men ikke rør motor hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 ...ville heilt klart gått for ein orginal "look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg mener at karbon ikke har noe ting på en BMW å gjøre!(untatt visse tak, på visse biler ) Hater sånn harry karbon panser og helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Ingen som har bilde av en slik? Nysjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Her er noen jeg fant på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Stilig... Digger den breddinga på e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Nyydelig! Noen som kan fortelle meg forskjell på vanlig m3 og cecotto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Ser for meg bodykitet som er forskjellen? Og kanskje litt motor siden ingen vil han skal modifisere den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå