Psyfoon Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har ikke noe imot 02, men det er heller ingen favoritt. Har bortimot 10 tommeltotter når det gjelder bilskruing, så det passer ikke meg særlig godt å ha en gammel bil, siden jeg må bruke verksted til selv den minste ting... Men jeg tror 02 er en morsom veteranbil - probleme for meg hadde blitt å bestemme meg for om jeg skulle hatt en klin original en, eller om jeg skulle gjort noe med den. 02 er uten tvil en morsom veteranbil, man trenger ikke de største motorene for å få kjøreglede. De minste motorene er kvikke og turtallsvillige og bilene tåler en rimelig aktiv kjørestil Jeg hadde også store problemer med å bestemme meg for om jeg skulle ha den original eller ikke, men siden bilen min var i såpass bra stand, og var velholdt og kompakt så bestemte jeg meg for å ha den original. Originale 02'er er uten tvil de meste sjeldne og verdifulle (om ikke så morsomme og tøffe, men..) Å beholde den original gir tildels større kostnader og arbeid i første omgang (hvis du ikke skal sette i M3-motor o.l i en uoriginal da). Dette fordi alt må se pent ut ned til minste detalj, og detaljer har 02 mye av. Det er temmelig mange meter med kromlister og mange hundre klips av alle slag som er dyre, vanskelige å få tak i og selvsagt et maretitt å montere på nylakkert bil. Jeg har hele tiden hatt i bakhodet at jeg kommer til å anskaffe meg minst 1 02 til (blir på en måte avhengig.. ) og denne skal jeg ha uoriginal og sette inn litt hvassere redskap i Finnes det noe mer perfekt enn å ha 2 pene 02'er i garasjen?? 1 som er 100% original og en som ikke er fullt så original Forøvrig så kommer det vel en E34 i garasjen etter hvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå