Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Folkens, trenger litt hjelp. Skal montere nye instrumentskiver. Men bruksanvisningen står på tysk. Men, har kun et problem: Hvordan ta av nålene uten at det blir noe kluss med målingene? Stopper ikke nålene i "stopperen" i instrumentet? Fjærbelastet? Takker for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 jepp d gjør den. den stoppe i stopperen. d er bare og merke deg hvor de står og løfte de rett opp for og så sette dem nedpå samme sted. jeg bruker og flytte dem litt ned på mine for da blir sppedometeret mer reelt på større hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Men, når jeg løfter opp nålene, vil ikke da festet den står på gå irundt? Er det spor i nålene som eventuellt kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå