Gå til innhold

Nok en fin parkering..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Husker vi hadde en tråd tidligere med en flott parkering. Her er en i samme gate:

voyager_audi_torp.jpg

Disse stod rett ved nedgangen i 2. etasje i parkeringshuset på Torp (flyplassen) da jeg var ute og flaksa litt i forrige uke.

Selv parkerte jeg et godt stykke unna nedgangen, ved siden av en ny A6. Heller det enn å ende opp som på bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut hvorfor jeg ikke kunne se noen av bildene som du postet... De ble blokket av Peer Guardian :o

De ligger på en skoleserver... men noe sier meg at det er fordi det er sublime i navnet:

sublime adj.

1 storslagen, storslått

2 sublim

3 edel

4 opphøyd, makeløs

.. ganske mye brukt ord på mer snuskete sider... "100% sublime teens.." :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange dustete parkeringer ja :twisted:

Men er egnetlig parkeringsplassene (oppmerkede felter) breie nok :?:

Synes at det på enkelte parkeringsplasser er svært smalt, må vel være regler for sånt ? Du må jo ofte slippe passasjerene på høyre side ut først for at du skal kunne komme deg ut selv etterpå. (parkering der bilene står motsatt vei, slik at han ved siden av også skal få kjørt ut bilen sin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i parkeringshuset på Torp er absolutt smale for en 5-serie eller større, så jeg skjønner Voyager-føreren litt (må jo være den som har parkert sist), men han hadde murvegg på venst5residen, så han kunne kjørt nærmere der uten å være redd for å få en dør i siden. Kan umulig ha tittet på andre siden av bilen etter parkeringen...

80,-/døgnet er moro for de miniplassene der, men heller det enn å busse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...