Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! hvorfor det? kan hende med den beste det.. har du kjørt en M3 på bløtt føre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! hvorfor det? kan hende med den beste det.. har du kjørt en M3 på bløtt føre? Hahaha... Ja det kan du lure på Kjører man ikke etter forholdene, særlig hvis det er glatt? Hvis du leser litt i tråden så er det en bil som nettopp har blitt solgt til Tromsø, ergo bileieren har ikke mye erfaring med bilen, da er det kanskje nærliggende og tro at dette kunne vært unngått hvis han lærte bilen og kjenne før man setter igang og dra breit ut av rundkjøringer! Dessuten er den bilen der utstyrt med antispinn som da har blitt slått av. Trenger jeg forklare yttligere? Jeg har forresten ikke kjørt en M3 på glatt føre nei!! Håper og kunne gjøre det i nær fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Eg meinar at detta er samma bilen. http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 521560.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! hvorfor det? kan hende med den beste det.. har du kjørt en M3 på bløtt føre? Hahaha... Ja det kan du lure på Kjører man ikke etter forholdene, særlig hvis det er glatt? Hvis du leser litt i tråden så er det en bil som nettopp har blitt solgt til Tromsø, ergo bileieren har ikke mye erfaring med bilen, da er det kanskje nærliggende og tro at dette kunne vært unngått hvis han lærte bilen og kjenne før man setter igang og dra breit ut av rundkjøringer! Dessuten er den bilen der utstyrt med antispinn som da har blitt slått av. Trenger jeg forklare yttligere? Jeg har forresten ikke kjørt en M3 på glatt føre nei!! Håper og kunne gjøre det i nær fremtid kjenner du føreren siden du vet at han/hun ikke har kjørt tilsvarende biler før? og du har sikkert aldri gjort noe galt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 Eg meinar at detta er samma bilen.http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 521560.ece Mener bilen kom opp til Tromsø i fjor, tror ikke det er den siden artikkelen var publisert 01.04.2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Eg meinar at detta er samma bilen.http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 521560.ece Mener bilen kom opp til Tromsø i fjor, tror ikke det er den siden artikkelen var publisert 01.04.2005 Javell. Dei bilane er hoggande like da. Samma Hamann hjulene og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! hvorfor det? kan hende med den beste det.. har du kjørt en M3 på bløtt føre? Hahaha... Ja det kan du lure på Kjører man ikke etter forholdene, særlig hvis det er glatt? Hvis du leser litt i tråden så er det en bil som nettopp har blitt solgt til Tromsø, ergo bileieren har ikke mye erfaring med bilen, da er det kanskje nærliggende og tro at dette kunne vært unngått hvis han lærte bilen og kjenne før man setter igang og dra breit ut av rundkjøringer! Dessuten er den bilen der utstyrt med antispinn som da har blitt slått av. Trenger jeg forklare yttligere? Jeg har forresten ikke kjørt en M3 på glatt føre nei!! Håper og kunne gjøre det i nær fremtid kjenner du føreren siden du vet at han/hun ikke har kjørt tilsvarende biler før? og du har sikkert aldri gjort noe galt..? Er du en kranglefant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Slutta å krangla dokke, e ikkje meir å si en stakkars bil, uansett ka så har skjedd og kem sin feil d e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Synd og si det men hvis du ikke klarer bedre enn det der har du ingen ting med en sånn bil og gjøre! Må være en nisse! hvorfor det? kan hende med den beste det.. har du kjørt en M3 på bløtt føre? Hahaha... Ja det kan du lure på Kjører man ikke etter forholdene, særlig hvis det er glatt? Hvis du leser litt i tråden så er det en bil som nettopp har blitt solgt til Tromsø, ergo bileieren har ikke mye erfaring med bilen, da er det kanskje nærliggende og tro at dette kunne vært unngått hvis han lærte bilen og kjenne før man setter igang og dra breit ut av rundkjøringer! Dessuten er den bilen der utstyrt med antispinn som da har blitt slått av. Trenger jeg forklare yttligere? Jeg har forresten ikke kjørt en M3 på glatt føre nei!! Håper og kunne gjøre det i nær fremtid kjenner du føreren siden du vet at han/hun ikke har kjørt tilsvarende biler før? og du har sikkert aldri gjort noe galt..? Er du en kranglefant? nei, det er jeg ikke, men jeg syntes det ikke er noe vits i å kalle folk nisse bare fordi de har vært uheldig å vraka bil sin. synd for både eier og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Nei, får bare beklage det skal ikke gjennta seg! Er bare så tragisk og se at en så fin bil går til spille, pga noe JEG mener vitner om tullkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hvis bilen har vært skadet før og rettet opp er det STOR sannsylighet for at den blir vrak dennegangen. Kommer ann på hvor skaden var sist og hvor stor den var. Er svært vanskelig å rette opp igjen et skade sted andre gangen. Problemet er å få konstruksjonen stiv nok igjen til å tåle en ny smel. Dersom det ikke kan tåle en ny smel blir ikke bilen godkjent igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Uff, sterke bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Merke og modell: BMW M 3 Registreringsnummer: BP96457 Registreringsår: 2001 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) (Kjøretøyet er avregistrert) Denne ble da fryktelig raskt avskilta...tipper den var avregistrert eller.no annet muffens før den krasja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå