R Andersen Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Nei, får bare beklage det skal ikke gjennta seg! Er bare så tragisk og se at en så fin bil går til spille, pga noe JEG mener vitner om tullkjøring. du er tillgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Merke og modell: BMW M 3 Registreringsnummer: BP96457 Registreringsår: 2001 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) (Kjøretøyet er avregistrert) Denne ble da fryktelig raskt avskilta...tipper den var avregistrert eller.no annet muffens før den krasja. Jeg sjekket det der da jeg sa det var en 2001-modell (første innlegget mitt i denne tråden tror jeg), var vel i forgårs eller noe, og jeg er 99% sikker på at det ikke stod avregistrert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Resultat av ditt søk: Merke og modell: BMW M 3 Registreringsnummer: BP 96457 Understellsnummer: WBSBL91050JP76405 Registreringsår: 2001 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: Avregistrert siden 27.05.2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 var ganske sikker på at denna kom til å bli bygd opp igjen.. men neida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Motor og de delene som var noe å ha, endte nok opp i en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toud1993 Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Joda, i dag når jeg var på tur hjem dukket denne bilen opp i veikanten det er en M3 E46, peneste som var i byen(tromsø) stoppet opp å tok noen bilder i full fart. Ikke alle bildene er like brae. men men... han hadde akkurat kjørt i gjennom en rundkjøring, sikkert brukt gassen litt mye å så fått sleng med påfølgende kontra å så rett av veien... Stoppet i en lastebil! Politimannen sa at føreren haddet det bra. Andre gang på en uke at det er en BMW som har kjørt av veien i tromsø http://www.bladet-tromso.no/nyheter/article19992.ece Har du bildene av bilen etter den smalt? Bilen ble bygd opp igjen, og det er jeg som har bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå