Gå til innhold

Pakke fra usa.

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Whooho jeg fikk pakke fra usa med angle eyes og + crom ringer i dag... og på grunn av lang vente tid på og få inn utstyr sende duden med 30$ og et ///M merke for og ha i grillen...

Jeg har gått og ventet lenge på pakken... snart 3-4uker og den dagen jeg motar pakken trur dokker faen ikke at jeg har sendt bilen inn til hjulager skift venstre bak...

Dette var noe som skulle ta 3 timer og fikse og jeg skulle få gjort det for 1700kr... men trur dere ikke at det var noe rust som gjorde at en bolt i opphenge knakk og wiren til håndbrekket var sammenrustet slik at den måtte kuttes av....

Bolten hadde sefølgelig ikke Østbyen bil (deleverksted) ikke inne så de måtte de bestille så den kommer ikke før på fredag...

Men det verste var at den nye wiren til håndbrekket må trekkes hele veien inn i bilen og det er en jobb som kommer til og ta ca. 2,5timer noe som gjør at jeg blir sånn ca. 2000kr fattigere...

Der røyk den stylingen for denne mnd. :(

Det baller liksom på seg... :roll:

Noen andre som har noen artige bilveksted og reperasjons fortellinger på lager... der det bare begynte og balle på seg kostnader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har noen artige bilveksted og reperasjons fortellinger på lager... der det bare begynte og balle på seg kostnader...

Eh, ja... :oops:

Egentlig en ganske lang historie og spesielt interesserte kan lese en del av den her.

For å gjøre en lang historie kort så slet min daværende mann med en del problemer med sin E34 som man godt kan si at ballet på seg. Det ble mange og lange verkstedbesøk og det viste seg vel etter hvert at kostnadene ikke først og fremst var av økonomisk karakter...

Enden på visa ble i hvert fall at undertegnede i dag deler bord og seng med mekanikeren.

Hvor artig historien er, er det forståelig nok delte meninger om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja... :oops:

Egentlig en ganske lang historie og spesielt interesserte kan lese en del av den her.

For å gjøre en lang historie kort så slet min daværende mann med en del problemer med sin E34 som man godt kan si at ballet på seg. Det ble mange og lange verkstedbesøk og det viste seg vel etter hvert at kostnadene ikke først og fremst var av økonomisk karakter...

Enden på visa ble i hvert fall at undertegnede i dag deler bord og seng med mekanikeren.

Hvor artig historien er, er det forståelig nok delte meninger om...

:wink: hehe!

Dette var enskikkeli morsom historie!

Håper alt går bra med både bil og mekaniker fremover! :D

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...