Stian Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Eg skal bytte foringar i bakstillingen min. Skal eg gå for oppgraderte foringar, eller orginale? Det er ein m3 cab 90mod. Takkar for alle innspel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg skiftet til powerflex i hele forstillingen min sist helg, og forskjellen er helt utrolig. Anbefales på det sterkeste! Mye stivere, og mer behagelig stiv for meg i alle fall, har H&R Fulljusterbart understrell fra før, så jeg merket mye forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Da blir det powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Da blir det powerflex. Ikke et dårlig valg www.powerflex.no for priser og slikt, hvis du ikke har en annen kontakt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Både GS og Os selger vel slike foringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Både GS og Os selger vel slike foringer.... eg å må ha meg det no:) hehe powerflex.. men ser dei på os er litt dyrer enn det er på powerflex.. håper noen av di har inne .. for eg må ha di til neste veka:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 er det vanskelig å bytte om til slike foringer på en e36? har tenkt litt på det selv også. har hørt mye bra om slike foringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 er det vanskelig å bytte om til slike foringer på en e36? har tenkt litt på det selv også. har hørt mye bra om slike foringer... nei dei ska no væra lika lett å sette i som vanleg:) hehe so det blir ringerunde imorgo ja:) må ha hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Jeg har da powerflex overalt på min, untatt på stabstagene. Helt utrolig vil jeg vel ikke si at forskjellen var, bak skal det godt gjøres å merke så mye tror jeg. Men foran var det litt forskjell, ingen slag i rattet og den føles mer presis, tight og fin. Og de som satt der så ikke spesielt slitne ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Jeg har da powerflex overalt på min, untatt på stabstagene. Helt utrolig vil jeg vel ikke si at forskjellen var, bak skal det godt gjøres å merke så mye tror jeg. Men foran var det litt forskjell, ingen slag i rattet og den føles mer presis, tight og fin. Og de som satt der så ikke spesielt slitne ut heller. eg trur eg kjem til å merke på min' min traværsforinger vrenger seg hehe so di er heilt gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 hehe so det blir ringerunde imorgo ja:) må ha hehe Fant du ut hvor det var billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 sikkert dumt spm men, er det i hele tatt noe problem å skifte foringer på E36.. aldri gjort det før, så lurer... noe spes. verktøy man må ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har lest at disse foringene er lettere å montere enn de org. At man kan feste de for hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 ja. pga de er todelte. de org er i ett stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 er det vanskelig å bytte om til slike foringer på en e36? har tenkt litt på det selv også. har hørt mye bra om slike foringer... nei dei ska no væra lika lett å sette i som vanleg:) hehe so det blir ringerunde imorgo ja:) må ha hehe ifølge os var det enkelere å sette i powerflex enn vanlige foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå