Plutooo Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Skal lakkere noen småting. Noen i trondheimsområdet som lakkerer for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Mener du firma eller privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har bruker og få Roars Billakkering til og gjøre slikt arbeid for meg. http://www.internettkatalogen.no/firmad ... ing.681764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Har tengt på Roars Billakkering Jeg skal lakkere: -Ringene rund nyrene -Grillramme -1 sett speil -Baklist Hva tror dere jeg må betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Har tengt på Roars Billakkering Jeg skal lakkere: -Ringene rund nyrene -Grillramme -1 sett speil -Baklist Hva tror dere jeg må betale? I går lakkerte han GT leppa mi og begge M3 speilene mine. Jeg rakk ikke å ta noe grunnarbeid selv så det fikk jeg han til å gjøre. Jeg hadde en "stygg" brist i leppa som han fixet. Arbeidet ble bra utført og jeg betalte 1200,- Fikk med litt lakk på kjøpet da Avtal pris på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Noen i østfold som gjør noe tilsvarende? (eller er dere herfra?) Skulle lakkert listene på fangeren foran, dørene og bakfangern. svart metallic. Burde vel ikke bli alt for dyrt det heller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå