R Andersen Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 har ett sett med 7,5*17" orginale M3 felger, som jeg vurderer å selge. de ble en gang i tiden brukt som vinterfelger på en M3 jeg hadde, og er litt sliten i finnishen, men er ellers i tipp topp stand. har vurdert å få de glassblåst og lakkert. hva kan jeg få for disse? og er det evt noen som er int? det er de med mange eker. skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert.
R Andersen Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 De Frode H. har på compacten sin? takk, Gunnar!! det er dem ja.
skillbill Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 er det andre her enn meg som syns at dette er en av de mindre vellykkede M felg-typene? Utseendemessig!?!? Men til bruk på vinter så går de vel an Hva kostet de da de ble kjøpt nye da? Er det kun "vanlig" slitasje, og ingen riper/hakk? Hvordan er de som vinterfelg da? slitsomme og holde ren for snø/is osv?
R Andersen Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 er det andre her enn meg som syns at dette er en av de mindre vellykkede M felg-typene? Utseendemessig!?!?Men til bruk på vinter så går de vel an Hva kostet de da de ble kjøpt nye da? Er det kun "vanlig" slitasje, og ingen riper/hakk? Hvordan er de som vinterfelg da? slitsomme og holde ren for snø/is osv? de er jo kjempefine! vet ikke ny pris. vanlig slitasje og noen små riper, men hele og runde. jeg har ikke brukt dem på vinter, fikk dem bare med da jeg kjøpte bilen. (bruker ikke mine BMW`r på vinteren) har en kompis som kan glassblåse og lakkere dem for 1500,-, og da blir de "som nye". perfekte for banebruk evt.
Gaute Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Er det dekk på dem? I tilfelle ja; hva slags dekk? I tilfelle nei; jeg skulle gjerne vurdert å kjøpe dem til "riktig" pris. Det må bare være billig nok...
oeyvindt Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Hvis de er orginale fra M3 skal de vel være en tomme bredere bak. Disse felgene finnes i to utførelser, style 22 og style 39. Begge har 10 dobble eker, men style 22 (som har lik dimensjon foran og bak) står det BMW motorsport i. Hvem av typene har du? Og hvor mye kunne du tenkt deg for dem?
R Andersen Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 Hvis de er orginale fra M3 skal de vel være en tomme bredere bak. Disse felgene finnes i to utførelser, style 22 og style 39. Begge har 10 dobble eker, men style 22 (som har lik dimensjon foran og bak) står det BMW motorsport i.Hvem av typene har du? Og hvor mye kunne du tenkt deg for dem? bredere bak fikk du ikke på denne typen felg, og det var ekstautstyr tror jeg eller tillvalg. kom vel også på 3.2 literen. disse er fra 3.0liter`n
R Andersen Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 Er det dekk på dem? I tilfelle ja; hva slags dekk? I tilfelle nei; jeg skulle gjerne vurdert å kjøpe dem til "riktig" pris. Det må bare være billig nok... det sitter utslitte 205/40 dekk på den nå. holder kanskje til noen runder på bane. gamle falken dekk.
Gaute Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 det sitter utslitte 205/40 dekk på den nå. holder kanskje til noen runder på bane. gamle falken dekk.205/40 Det er blir jo alt for liten rulleomkrets til en E36. Har du brukt dem slik? Eller har du kanskje brukt dem på en E30?
R Andersen Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 det sitter utslitte 205/40 dekk på den nå. holder kanskje til noen runder på bane. gamle falken dekk.205/40 Det er blir jo alt for liten rulleomkrets til en E36. Har du brukt dem slik? Eller har du kanskje brukt dem på en E30? hehe.. det satt HARDE piggfrie dekk på den når jeg kjøpte bilen. de ble fjernet, og så satt jeg på 205/40 dekkene bare for at bilen skulle få stå på noe inntill jeg fikk nye felger.
Tommy Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Er det dekk på dem? I tilfelle ja; hva slags dekk? I tilfelle nei; jeg skulle gjerne vurdert å kjøpe dem til "riktig" pris. Det må bare være billig nok... Bare å kjøpe Gaute, så kan du kjøpe de dunlop dekkene jeg har i garasjen, å bruke de opp på reve
Gaute Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Bare å kjøpe Gaute, så kan du kjøpe de dunlop dekkene jeg har i garasjen, å bruke de opp på reve Jeg har igrunnen litt for mye dekk og felger. Lurer faktisk på om jeg skal selge 18" settet. Men jeg kunne godt tenkt meg det settet til R Andersen. Syns de er fine jeg (i motsetning til mange andre). Jeg har bare ikke plass til dem
oeyvindt Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Kom med et prisforslag da. Så for vi se om du for noe respons.
Frode H. Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 hva kan jeg få for disse? Jeg gav 2000,- for de M3 felgene jeg har på bilen min. De er langt ifra strøkne og jeg måtte gi de en omgang med varme og slagverktøy for å rette bulker i kantene på de. Vil tro du kan få 2-3000,- for de du har liggende. Brukte felger koster ikke så mye for tiden.
Recommended Posts