Gå til innhold

vellykka montering av iPodadapter.


Anbefalte innlegg

No er iPodadapteret montert og funkar flott med orginal BMW cd og rattkontorll. iPoden ligg mellom seta i midtkonsollen (fett under armlene..)

Legg kanskje ut ein beskrivelse eller bilder om det skulle vere av interesse..... :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er iPodadapteret montert og funkar flott med orginal BMW cd og rattkontorll. iPoden ligg mellom seta i midtkonsollen (fett under armlene..)

Legg kanskje ut ein beskrivelse eller bilder om det skulle vere av interesse..... :D:D:D:D:D

En beskrivelse hadde vært interessant.

Brukte du ICE-link ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fortsatt ingen bilder nei ?

Sorry folkens.....

Eg har vore litt travel i det siste. Har intensjonar om å leggje ut litt bilder.

I påvente av bilder kjem ein liten forklarin:

iPoden er plassert mellon framseta i ein medfølgande dock. iPoden vert liggande delvis skjult av armlenet i bilen. Ledningen er trekt fram i midtkonsollen og heile greia er kopla på orginale BMW anlegget med ein medfølgande multikontakt. Heile greia virkar kjempefint, eg finn dei 5 fyrste spelelistene på tastane 1-5 på orginalanlegget, og alt er betjent frå rattet. På tast 6 går eg inn i menyen på iPoden og kan finne dei valga som ein stort sett finn på iPod ( softwaren ligg i noko elektronikk som ligg i kabelen)

Merket på linken er "ice-link" og den er det mellom anna mitt firma som sel til sluttbrukar i norge...

svarar gjerne på henvendelsar pr Bimmerpost!

:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...