Espenlis Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Sier ikke mere. Er helt ødelagt. Kroppen er dehydrert. Stemma er borte. Hodepine. Rett og slett ødelagt!! Liverpool ARE THE CHAMPIONS!!!! HILSER TIL ALLE REDS FAN RUNDT OMKRING I NORGE!! GRATULERER!! Dudek, You are Forgiven... Aldri mer snakke stygt om deg!! Gerrard, enestående kaptein, en stor støtte for laget! Carragher, Verdens beste midtstopper!!! LFC i hjertet!! og til slutt John Arne Riise: STOLT OVER Å VÆRE NORSK OG MØRE&ROMSDALING!!!! *hjertesvikt* Godnatt folkens YOU'LL NEVER WALK ALONE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Ikke at jeg er fan av Liverpool eller noe slikt men jeg så kampen og det var en utrolig prestasjon de gjorde der, tenk å snu 0-3 til 3-3 iløpet av 6(!) minutter i en CL finale mot AC Milan!! Og ikke minst å holde ut ekstraomgangene og vinne en straffespark konkuranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Synst det er trist at at slike feige og talentløse lag med ufattelig stor porsjon flaks vinn. Nå har både Arsenal og Liverpool vært totalt underlegne i to finaler, men dei har spelt utrulig feigt og satsa på straffer. Milan var det klart beste laget og det var ufattelig ufortjent. Det kan ingen legge skjul på. Heldigvis så bomma Riise på straffe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Dette er helt utrolig!!!!! Eg er helt i hundre nå! Stemmen er borte for lenge siden..dette er bare så bra, virkelig fortjent.. Dudek! 2 fantastiske redninger på slutten - totalt forgiven! At john arne riise bommet gjør ingenting! VI VANT!!!!! Andy-k ...score 3 mål på 6 minutter er vel ingenting mot milan vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 LOL!!! MANU har en liten trofe dem også!! REkner med du er MANU-FAN!!! hahahahaha LIVERPOOLL!!!!!! Ingen supportere eller lag har slik en klubbmoral som Liverpool.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 LOL!!! MANU har en liten trofe dem også!! REkner med du er MANU-FAN!!! hahahahaha LIVERPOOLL!!!!!! Ingen supportere eller lag har slik en klubbmoral som Liverpool.... Hahaha..tenk å klare å komme tilbake slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg ville sendt alle gratulasjoner til Dudek, han var ekstremt god i ekstraomgangene og på straffe konken, det var absolut han som reddet, eller vant kampen for Liverpool... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Dudek, Carragher, Hamann, Gerrard, Raffa!!!! Hele gjengen, men først og fremst de som fremstår som kampens store stjerner idag!! Og Traore da.. 2.omgang ihvertfall... *Sove med Liverpooldrakta* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of a storm is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Tho' your dreams Be tossed and blown Walk on.. Walk on.. With hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Walk on.. Walk on.. With hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Er ikke tilhenger av Liverpool, men dette er den råeste kampen jeg noensinne har sett.... bare helt sinnsykt moro, synes Liverpool fortjener dette, får de "litt" penger i kassa også:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 De som sier at denne kampen var vunnet med flaks: det er klart man trenger flaks for å vinne Champions League. Uansett så fortjener LFC MYE respekt for å hente opp AC Milan på 3-0! YOU'LL NEVER WALK ALONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Bra for Liverpool at dei ikkje trenger å score mål for å komme seg til finalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Liverpool hadde 6 min. Milan hadde 114 minutt. Veldig fortjent........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Liverpool hadde 6 min. Milan hadde 114 minutt. Veldig fortjent........ Hehe..berre misunelige du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Liverpool hadde 6 min. Milan hadde 114 minutt. Veldig fortjent........ Jeg gidder ikke å kommentere det med mer enn at hvis man har sett en del fotball så er det ikke nødvendigvis den som fortjener det som vinner, men den som scorer flest mål. Første omgang var alene Milan sin, Liverpools forsvar spilte som lilleputter. Andre omgangen var jevnere, men Liverpool hadde overtaket. Jeg DRITER i dette! LIVERPOOL VANT!!! Hvis du ikke er stor nok til å gi Liverpool litt cred for opphentingen så er du en liten mann. LFC!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå