Gå til innhold

Liverpoool!!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

riktig at det er målene som teller, så når dommeren gir vekk et straffespark (filming) så blir det litt ufortjent at liverpool vinner, pluss at sistemann hos liverpool hadde en stygg takling som skal være rødt kort.

meget ufortjent seier altså, og jeg holder ikkje med noen av lagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig at det er målene som teller, så når dommeren gir vekk et straffespark (filming) så blir det litt ufortjent at liverpool vinner, pluss at sistemann hos liverpool hadde en stygg takling som skal være rødt kort.

meget ufortjent seier altså, og jeg holder ikkje med noen av lagene....

FILMING??? SÅ du ikke kampen eller??? det var jo en hekting der! Gattuso(eller hvordan det skrives) skulle jo hatt rødt kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig? mulig det hvis du holder med liverpool, men det var ikkje fortjent som sagt, dommeren favoriserte de med straffe, og å ikkje en gang gi kort da siste liverpoolspiller felte en milanspiller i en stor sjanse...

ufortjent altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufortjent eller ikke, det nytter ikke å spekulere i hvordan kampen hadde utviklet seg hvis ditt og hvis datt. Faktum er at Liverpool vant og hvilket deilig faktum! :D

helt enig! blir for dumt å sutre, mase og lure på om hvis ditt og datt!

det som har skjedd har skjedd og liverpool har vunnet:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig? mulig det hvis du holder med liverpool, men det var ikkje fortjent som sagt, dommeren favoriserte de med straffe, og å ikkje en gang gi kort da siste liverpoolspiller felte en milanspiller i en stor sjanse...

ufortjent altså......

Jeg kan også komme opp med episoder hvor Milan-spillere skulle hatt rødt kort, f.eks. da en Milan-spiller brukte Hamann (burde være en populær spiller på et BMW-forum) som hest, men som sagt så nytter det ikke å spekulere frem og tilbake.

Jeg tipper du enten holder med AC Milan eller Manchester United? Right? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uenig, uansett, om det hadde vært riktig, så hadde det vært en utvisning til hvert av lagene, og liverpool har fortsatt en feilaktig straffe,

sant at liverpool har vunnet, ingenting å gjøre med det, eg holder ikkje med milan så det spiller ingen stor trille, men må understreke at det var ufortjent, konklusjonen er altså at liverpool ikkje fortjente seieren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Men jeg syns dommer gjorde en god match. Og jeg tror ikke noen av lagene fikk noen store fordeler. Man kan kanskje diskutere om det var straffe eller ei, men Liverpool var uansett i god flyt og hadde stor selvtillit i denne perioden.

At de hadde flaks som til slutt fikk prikket inn returen, det skal jeg absolutt være enig i! Dida er vel en av de beste keeperene i fotballen.

Kanskje vi skal avslutte denne diskusjonen på et BMW-forum og heller fortsette på fotballforum.no? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt utruli gutter!!

Liverpool vinner CL igjen, første gang på 20år.. :) Trofeet blir med hjem til Anfield og Melwood.. 5 gang den vinner CL..!!

Det er så rått!

IKKE FORTJENT? Det er en bra prestasjon å lede 3-0 til pause i en CL finale, men hvilken prestasjon er det å hente opp den ledelsen og få det til å bli 3-3? Det er ikke flaks, det er lagmoral, det er ståpåvilje, det er Liverpool, scouserene! :)

Liverpool hadde 6 minutter og Milan 114 minutter? Vel, greit nok, om du sier det.. Det vil si at når Liverpool scorte 3 mål på 6 minutter, så måtte Milan ha scoret 57 mål for å være like god? :) 57-3 skulle det da stått.. For at Milan skulle være like effektive som Liverpool!!

Dette var en utrulig prestasjon.. Men, jeg kan dessverre ikke forsvare 1 omgangen.. Den var tafatt!

Mitt største øyeblikk som Liverpool supporter!

YNWA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...