XpreZ Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med og finne tegninger over lednings nettet til en bmw 323i e30! holder på å bygge bilcrossbil, og dette er det eneste som stopper, får ikke bensindysene til å gå! å dem skal jo ikke ha konstantstrøm! så jeg lurer på om noen har tegning eller om noen kan dette og kan forklare!! MVH Stian Hartviksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Om du gir meg en mailadresse der jeg kan poste et par mb i vedlegg, skal jeg sende deg noen relevante haynes-manualer i pdf-format Komplette koblingsskjemaer har jeg ikke, men det er kanskje litt hjelp på vei alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XpreZ Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Takk men jeg fant tegninger over alt d elektriske på ei tysk sia.. men takk for hjelpen genial side for dem som trenger hjelp mvh stian hartviksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 hva heter den sida da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janza Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 hadde vært fint å vite hva den sia het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå