kilronan Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 eg har nivåregulering men ikke lyktespyling, vil eg ikkje få dei godkjente da ¨på eu kontrollen? Som sagt lar de seg fjerne iløpet av minutter dersom oimstendighetene skulle tilsi det. men det eg heltst vil ha er skikkelig angel eyes :) hvor hvor?? pris? hva er bra? Predator Chromium (tidligere Wheelpopwer Phosphyre og DDE Lightning Titanium) skal være bra greier på E46. Kjøp de her . Ellers har vel um*nitza det meste innenfor lysprodukter til BMW. Koster litt mer enn på ebay men du får iallefall garantert kvalitet. Ja, kjøp enten Predator Chromium eller DDE Titanium så får du kvalitet i alle ledd. Ümnitza er sjef. Jeg har forløperen, Phosphyre Halos. Relativt lett å montere. Veldig lett å fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har noen "xenon" pærer, eller slike look a like. Kjøpte hos Tarjei på AST. MEGET godt fornøyde med dem, lyser helt hvit og ser nesten ut som ekte xenon. Kun 450kr for begge 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå