Gå til innhold

Nå selger jeg E30 M3'en!


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å selge M3'en! Den er ombygget fra en 320i og er ikke godkjent (skal ikke være noe problem og få ordnet). Men selges som ikke godkjent.

* 18" M5 felger (F: 225/35-18, B: 225/40-18 )

* Sparco pedaler

* Sparco girkule

* evo frontleppe

* Stoffseter

* DTM effektanlegg

ABS, el. speil, el. vindu, el. takluke, eu-godkjent desember 04, just. ratt, kjørecomputer, radio/cd (sony), sentrallås, servo, varmeseter.

Bilen er strøken i lakk, mørk blå perle farge. Setene er slitt (hull i førersete).

Selges grunnet overgang til nyere BMW. E36 taes i innbytte (helst coupè, minimum 320)

PRIS: 90 000,-

TLF: 41 54 28 99

Bedrevitere og folk som kun er ute etter å ødelegge annonsen klarer jeg meg uten! :D

IMG_1666.jpg

CopyofIMG_1665.jpg

IMG_1662.jpg

IMG_1627.jpg

IMG_1602.jpg

CopyofIMG_1629.jpg

CopyofIMG_1632.jpg

IMG_1684.jpg

IMG_1681.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M3'en er en 1987 modell. Det eneste som er fra 320 er fronten. Den er skjøtet fra front, så bakenden er fra M3. Ellers er ALT byttet.

Den er registrert som en 1984 320i. Fin å forsikre :D

Jeg bor like utenfor Lillestrøm, som er like utenfor Oslo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3'en er en 1987 modell. Det eneste som er fra 320 er fronten. Den er skjøtet fra front, så bakenden er fra M3. Ellers er ALT byttet.

Den er registrert som en 1984 320i. Fin å forsikre :D

Jeg bor like utenfor Lillestrøm, som er like utenfor Oslo :D

pris? :D

og det blir jo billig hvis du forsikrer den som en 320, men dyrt hvis du vraker den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet 90 lapper for den. Vraker du den viser du bilde av hvordan den så ut og du får igjen penger.

nope, vraker du den, så får du igjen for en -84 320.

skal du få igjen for en m3, så må du forsikre den som en M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som Andersen sier her så får du nok Kun igjen for en 320 når du forsikrer den for en 320..du må forsikre den som en M3 for og få igjen som det..

men godkjenner du den som M3 er det ikke noe problem og forsikre den som en M3 også hvis du vil..da får du igjen for en M3 hvis det sier pang..

men du sier du er interessert i bytte..har du penger utenom da?eller skal du bytte likt?

tviler på at du finner så mange E36 coupe`er med 6`er til 90 lapper som er i god stand og som ikke har gått jorda rundt men..

jeg kan være interessert men vedkommende som sier at han vil kjøpe min er self på sjøen til 18.juni eller noe..så om han er seriøs når han kommer hjem er noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at du får solgt den for 90 lapper så lenge den ikke er godkjent som M3...

Hyggelig med innlegg, men så lenge du ikke er interessert i bilen er det ikke like nødvendig :)

R Andersen: Da har du gjort et knallbra kjøp! Skal MYE til for å få en orginal M3 til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, for å utdype det litt... OM du smeller med den, og du er skyld i ulykken, kan du få regress (må dekke hele/mesteparten av skadene selv) av forsikringsselskapet om de finner ut at ombyggingen var/delvis var grunnen til ulykken. Sett at du f.ex gir litt på i en rundkjøring eller noe for å tøffe deg, og da treffer en bil pga du mister kontrollen... Da kan du bli sittendes med erstatningskrav opp til ørene...

Dette er slik jeg har forstått det hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...