jødahl Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Nå har jeg bestemt meg for å selge M3'en! Den er ombygget fra en 320i og er ikke godkjent (skal ikke være noe problem og få ordnet). Men selges som ikke godkjent. * 18" M5 felger (F: 225/35-18, B: 225/40-18 ) * Sparco pedaler * Sparco girkule * evo frontleppe * Stoffseter * DTM effektanlegg ABS, el. speil, el. vindu, el. takluke, eu-godkjent desember 04, just. ratt, kjørecomputer, radio/cd (sony), sentrallås, servo, varmeseter. Bilen er strøken i lakk, mørk blå perle farge. Setene er slitt (hull i førersete). Selges grunnet overgang til nyere BMW. E36 taes i innbytte (helst coupè, minimum 320) PRIS: 90 000,- TLF: 41 54 28 99 Bedrevitere og folk som kun er ute etter å ødelegge annonsen klarer jeg meg uten!
KennyZM Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Er det ikke en fordel å få den godkjent før du selger den???
jødahl Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 M3'en er en 1987 modell. Det eneste som er fra 320 er fronten. Den er skjøtet fra front, så bakenden er fra M3. Ellers er ALT byttet. Den er registrert som en 1984 320i. Fin å forsikre Jeg bor like utenfor Lillestrøm, som er like utenfor Oslo
R Andersen Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 M3'en er en 1987 modell. Det eneste som er fra 320 er fronten. Den er skjøtet fra front, så bakenden er fra M3. Ellers er ALT byttet.Den er registrert som en 1984 320i. Fin å forsikre Jeg bor like utenfor Lillestrøm, som er like utenfor Oslo pris? og det blir jo billig hvis du forsikrer den som en 320, men dyrt hvis du vraker den..
jødahl Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 Har skrevet 90 lapper for den. Vraker du den viser du bilde av hvordan den så ut og du får igjen penger.
R Andersen Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Har skrevet 90 lapper for den. Vraker du den viser du bilde av hvordan den så ut og du får igjen penger. nope, vraker du den, så får du igjen for en -84 320. skal du få igjen for en m3, så må du forsikre den som en M3.
Custom Edition Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 som Andersen sier her så får du nok Kun igjen for en 320 når du forsikrer den for en 320..du må forsikre den som en M3 for og få igjen som det.. men godkjenner du den som M3 er det ikke noe problem og forsikre den som en M3 også hvis du vil..da får du igjen for en M3 hvis det sier pang.. men du sier du er interessert i bytte..har du penger utenom da?eller skal du bytte likt? tviler på at du finner så mange E36 coupe`er med 6`er til 90 lapper som er i god stand og som ikke har gått jorda rundt men.. jeg kan være interessert men vedkommende som sier at han vil kjøpe min er self på sjøen til 18.juni eller noe..så om han er seriøs når han kommer hjem er noe annet..
bjirn Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Du får vel regress med større motor enn originalt som ikke er godkjent...
jødahl Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 Jeg har ikke tenkt til å gi noe imellom nei. Er mange E36'er til salgs for under 100 000 Men det siste som ble skrevet av bjirn skjønte jeg ikke
antiloop Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Tviler sterkt på at du får solgt den for 90 lapper så lenge den ikke er godkjent som M3...
R Andersen Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 jeg gav 90000,- for min M3. og det er en orginal -88 modell.
jødahl Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 Tviler sterkt på at du får solgt den for 90 lapper så lenge den ikke er godkjent som M3... Hyggelig med innlegg, men så lenge du ikke er interessert i bilen er det ikke like nødvendig R Andersen: Da har du gjort et knallbra kjøp! Skal MYE til for å få en orginal M3 til den prisen.
bjirn Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Okey, for å utdype det litt... OM du smeller med den, og du er skyld i ulykken, kan du få regress (må dekke hele/mesteparten av skadene selv) av forsikringsselskapet om de finner ut at ombyggingen var/delvis var grunnen til ulykken. Sett at du f.ex gir litt på i en rundkjøring eller noe for å tøffe deg, og da treffer en bil pga du mister kontrollen... Da kan du bli sittendes med erstatningskrav opp til ørene... Dette er slik jeg har forstått det hvertfall...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now