Gå til innhold

Polering

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei, har tenkt å polere bilen min senere i dag. :)

Hva er best å ta av poleringen med ? Denn duk-liknende saken fra Turtlewax eller den polerings-ullen greia med alle de trådene liksom... Prøvde den duk-liknende greia forige gang men den loet så?

hva synes dere er best ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duk skal jo gi best resultat. Hvis den loer er det dårlig kvalitet på den, evt. prøv å kjøp annet merke. Hvis jeg ikke husker helt feil brukte jeg Meguiars duk. Fungerte utmerket. Ellers så er jo den gode, gamle twist'en greit å bruke den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp universal microfiberklut 3 pack for 37 kr på Lidl,Autoglym selger 1 stk klut for ca 130 ,har ikke merket forskjell på kvaliteten på disse.Når det gjelder polering har polergarn og duk gått ut på dato,Microfiber er overlegent best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp universal microfiberklut 3 pack for 37 kr på Lidl,Autoglym selger 1 stk klut for ca 130 ,har ikke merket forskjell på kvaliteten på disse.Når det gjelder polering har polergarn og duk gått ut på dato,Microfiber er overlegent best.

er dette en helt vanlig microfiberklut som mødre har til å tørke støv med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du rubber skal du vel bruke den der tråd-ulla.

Har sett turtle-wax har kommet med en polerings svamp!

den dekket stooore deler og la seg fint på! fei over med poleringsduk for å ta av poleringsmiddelet og du vil få et herlig resultat :)

Skal polere bilen og alt det der, når jeg skal montere fronten og vingen til helga. :D

PS! bruk for all del AUTOGLYM sine produkter ved polering!

Det er et produkt som gjør at du vil polere flere ganger ;)

start med det røde merket, og legg så på et lag med gull-merket på autoglym flaskene.

-Magisk!-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...