antiloop Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Denne gangen med dødelig utfall. Jobber i dette området selv. Triste greier http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 510043.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Uff. Uheldig utfall av ulykken. Trist når slikt skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Det er synd at slik skal skje..... jeg kan godt forstå at dette ble en dødsulykke se på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Oioioi, det der såg ikkje bra ut nei..synd at slikt skjer..utroligt mange bmw ulykker for tiden jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 huff for en smell! skremmende mye bmw`er innvolvert i div ulykker for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 En arbeids kompis av meg han som sitter i hjul lasteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Vet ikke med dere andre, men synes det er litt *bob-bob* å diskutere/legge ut bilder av slike hendelser hvor et eller flere dødsfall har inntruffet.... Pårørende osv.. har vel nok å tenke på om de ikke skal treffe på "dødsartikkler" både her og på diverse nettaviser.... (bare en tanke fra meg.... ikke noe kritikk til trådstartere e.l.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er det med BMW (eiere) og rundkjøringer? Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Point taken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Triste greier.. Skal å lite til før noe slikt skjer. Nå må alle passe på, så vi slipper flere ulykker på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Det er synd at slik skal skje.....jeg kan godt forstå at dette ble en dødsulykke se på bildet oi... huff... Det der synes det virkelig at det er en dødsulykke... Så ikke særlig godt ut, eller han merket kanskje ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Var kjedelig det der ja. Kjente ikke han som kjørte noe spesielt jeg, men har flere kompiser som kjente han godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Vet ikke med dere andre, men synes det er litt *bob-bob* å diskutere/legge ut bilder av slike hendelser hvor et eller flere dødsfall har inntruffet.... Pårørende osv.. har vel nok å tenke på om de ikke skal treffe på "dødsartikkler" både her og på diverse nettaviser....(bare en tanke fra meg.... ikke noe kritikk til trådstartere e.l.... ) Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Skrens ut av rundkjøring!! Sannsynligvis lekte han seg. Eller "lå bredt" som noen av rånerne her kaller det. Bakhjulsdrift er og blir skummelt. Føler meg mye tryggere i en forhjulstrekker faktisk. Har mye bedre kontroll føler jeg uansett hva enkelte hevder her. Syns det er bra at slike ting blir tatt opp her og at bilder blir lagt ut. Er verre når avisen legger ut fullt navn på personen da. Er bra at det ligger her til skrekk og advarsel for de som leker seg bak rattet i en BMW. Dere føler at dere har kontroll men plutselig en dag mister dere grepet når dere minst aner det og snurrer rundt. Det skjedde med meg nemlig en dag og jeg var fullstendig uforberedt. De fleste ganger har man god tid til å rette opp bilen men den ene gangen fikk jeg null forvarsel og bilen lå i grøfta i motsatt kjøreretning på ca 1/1000 sekund føltes det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Uff hater det der ass... Dødsulykker i det hele tatt er grusomt, mange som mister kamerater på den måten, ikke noe hyggelig, føler skikkelig med familie og venner av avdøde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå