NSS Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Noen som vet hvor det er billigst å skifte hjullager i oslo?? Noen som har noen erfaringer med bra steder? Har en E34 som durer hver gang jeg svinger til høyere... regner med at det er venstre hjullager bak? Det kommer hvertfall fra hjulet... Takker masse for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 90084727 Thomas Westeng, hils fra Edvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrike21 Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg vet.! Sørensen og Balchen på holmlia i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Det er jo ingen sak å skifte hjullager ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Kjøpe Haynes boka og skift det selv. Lageret får du kjøpt billig på Biltema. Samme del som du betaler 4 ganger mere for hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Alf Lie. Professor Birkelands Vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kjøpe Haynes boka og skift det selv. Lageret får du kjøpt billig på Biltema. Samme del som du betaler 4 ganger mere for hos BMW. Jeg kjøper _ALDRI_ noe til min BMW fra biltema Hadde jeg hatt en toytota eller noe, så hadde jeg gjort det, men BMW`en min får bare orginal deler, eller bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hysj NSS, ikke start den diskusjonen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hysj NSS, ikke start den diskusjonen igjen hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Biltema kulelager er jo kjempebra. Lager ulyd FØR montering... Brekkwire derfra, ja, men kulelager... NEI!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvordan sitter egentlig lageret?? Sitter den inne i noe, slik at jeg må dra den ut fra den "sprekken" på midten, eller kan jeg bare ta en hammer å slå den av?? Er det noe jeg klarer å gjøre selv, uten å være bilmekaniker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som har lyst til å bytte hjullageret mitt for 1000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 NSS kan gjøre det jeg ikke noe prblem, bor i Notodden/telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 hm... litt langt da Jeg bor i bærum, hvor langt er det til notodden defra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hmmm hvilken skole går du på? bor i bærum selv skjønner du! hvilken farge er E30`en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå