Gå til innhold

Hjullager skift i oslo

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gjerne hatt en M3 når jeg var liten sneip. Blir det noe mus på deg med den bilen i Bærum da? Er ikke de jentene litt for fisefine for det?
Tror nok det ikke burde være noen problemer, selv i bærum :P Hvem kan vel motstå en M3?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe Haynes boka og skift det selv. Lageret får du kjøpt billig på Biltema. Samme del som du betaler 4 ganger mere for hos BMW.

Jeg kjøper _ALDRI_ noe til min BMW fra biltema ;) Hadde jeg hatt en toytota eller noe, så hadde jeg gjort det, men BMW`en min får bare orginal deler, eller bedre ;)

Det er orginaldeler Biltema selger! Samme del, samme produsent, helk klin lik. Eneste forskjellen er prisen.

Og akkurat som orginale BMW deler er så mye å skryte av. Som f eks vannpumpa :P, umulig å få tak i dårligere uorginal del.

Biltema kulelager er jo kjempebra. Lager ulyd FØR montering... Brekkwire derfra, ja, men kulelager... NEI!!!!!

Er jo akkurat samme SKF lageret som BMW selger. Tror nok det heller er noe galt med han som skrur enn lageret.

Biltema er kanskje ikke så tøft. Men når de selger deler fra akkurat samme produsent og leverandør som BMW bruker til 1/4 del av prisen så er det ganske idiotisk å ikke kjøpe derfra.

Enkelte her slenger dritt om Biltema når det er de selv som gjør noe galt og ikke varen som det er noe galt med. F eks. funker det dårlig å måle kompresjon på sylinderne med bensintrykkmåler. Ikke rart det ikke går når man kjøper feil verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig angående olje. Angående kulelager så vet jeg de bruker SKF på noe, og jalla på noe. Det tar jeg ikke sjansen på. Men brekkwire etc slike ting ser jeg ikke noe poeng å bruke noen dyrere på.

Mulig. Men er ikke verre enn å sjekke egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...