Gå til innhold

Pakkis!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Fy faen... Kjørte nettopp fra en pakkis som skulle kjøre fra meg, siden hvis jeg ikke hadde kjørt fra han måtte jeg har brå bremset for å slippe han inn før lyskrysset... Så fulgte han meg hjem og før jeg rakk å komme meg ut av bilen så slo han til meg i tryne, sitter her og blør fra nesa og har sår i munn. Hater sånne pakkiser, når han gikk truet han meg med å banke dritten ut av meg om han så meg igjen... Fikk tak i halvparten av reg nummeret hans og merke på sykkelen, snakket med en venn i politiet og får snart navnet hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eeeeh..javel jah..

hva med å grisebanke fyren!

er ikke rasist assa..men helvetes utlendinger som lever på våre skattepenger! :twisted:

brenn i helvete sier jeg bare! :gunfire::angry:

Hehe... Han får nok igjen skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han fulgt etter meg helt hjem skulle han neppe kjørt motorsykkel hjem igjen... :wink:

Jeg rakk aldri komme ut av bilen før han stakk skjønner du... Alt sammen skjedde i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Blir forbanna av å lese om dette. Men han som ga deg en på trynet hadde vel en ur-harry BMW vel??

Nope, en lett sykkel... Kan man forresten svare på flere quotes i et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk F**N ikke kan oppføre seg!

og følge etter deg bare for de du dro fra han når han ville kjøre forbi deg....

:gunfire: juling og vel så det skulle han ha hatt! :evil:

Han skulle kjøre forbi i et lyskryss. Så han lå i andre filen... Så egentlig trodde jeg han skulle svinge av til venstre... Så jeg bare gasset på... Så ble han sur og kom etter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeh..javel jah..

hva med å grisebanke fyren!

er ikke rasist assa..men helvetes utlendinger som lever på våre skattepenger! :twisted:

brenn i helvete sier jeg bare! :gunfire::angry:

Hehe... Han får nok igjen skal du se ;)

ja faen! må lære seg og oppføre seg eller flytte tilbake til sandhulene sine.. blir så Jævla pissed på det "folket" der :twisted:

håper han får som fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La du ikke merke til at han lå bak deg helt hjem? Hadde stått klar med nødhammeren som ligger i hanskerommet mitt jeg...sko prøvt seg :)

Knust ham som en pakke bokstavkjeks!!

Hehehe..ja han kunne prøvet seg på meg og, skulle sendt han baklengs på vei ut innkjørselen, på moppo si :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La du ikke merke til at han lå bak deg helt hjem? Hadde stått klar med nødhammeren som ligger i hanskerommet mitt jeg...sko prøvt seg :)

Knust ham som en pakke bokstavkjeks!!

Jeg må si meg enig med Hhenrik.... det er fint og ha nØd hammer liggende klar til og forsvare seg med ... den kan brukes til annet en og kunse ruter og kutte belte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...