Gå til innhold

Pakkis!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

hehehe...

Men liksom, NSS...hadde du vinduet åpent eller noe? Er det ikke bare å låse døra? :roll:

Uansett, hadde han gjort det der mot meg uventa å jeg ennå satt i bilen, så sko han kjørt raskt. Alltid lurt på hvordan det vil se ut når en bil med vilje og fart knuser over en sykkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har forresten ikke sånn pingle nødhammer man kjøper på biltema...denne her er "lånt" fra en stor turbuss, så denne er stor å kraftig med beskyttelse for handa, må jo ikke skade den :lol:

Fikk tak i den for maange år siden på en klassetur med barneskolen, å den er enda like fin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel alltids klar å funne opp en ny definisjon smerte. Skulle faen meg ha "trødd" han gjennom den lettsykkelen hans. Jeg er en ekstremt rolig kar, men når det kommer til sånn meningsløs vold så blir jeg så forbanna fyra opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle!

Skal vi prøve å få noe konstruktivt ut av denne tråden?

Er lite interressert i å sitte å lese side opp og side ned med svada om hvor mye bank denne personen skulle hatt, hvilken hudfarge han hadde, hvor han kommer ifra, hvor urettferdige pakistanske bussjåfører er osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig historie, NSS :shock: Må følge med i speilene gutt :wink:

Jeg så han hele veien, men jeg synes det så ut som en hvit kar, og da hadde han ikke slått ;) Så ikke før jeg hadde parkert at det var en pakkis og jeg rakk ikke hente min meters lange mag-lite i baggasjerommet... Tror jeg skal lage et sted hvor den sitter fast mellom setet å døren eller noe, i tillfelle noe lignende skjer igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel alltids klar å funne opp en ny definisjon smerte. Skulle faen meg ha "trødd" han gjennom den lettsykkelen hans. Jeg er en ekstremt rolig kar, men når det kommer til sånn meningsløs vold så blir jeg så forbanna fyra opp.

Jeg er også veldig rolig... Kanskje derfor jeg ikke klikka helt... Men hvis han hadde startet å slå mer, så hadde nok helvete brutt løs og jeg er ikke morsom når jeg er sinna, kan ikke kontrollere meg, når jeg først blir skikkelig sinna :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig historie, NSS :shock: Må følge med i speilene gutt :wink:

Jeg så han hele veien, men jeg synes det så ut som en hvit kar, og da hadde han ikke slått ;) Så ikke før jeg hadde parkert at det var en pakkis og jeg rakk ikke hente min meters lange mag-lite i baggasjerommet... Tror jeg skal lage et sted hvor den sitter fast mellom setet å døren eller noe, i tillfelle noe lignende skjer igjen ;)

hadde du ikke baller til å slå når han slo deg, så har du ikke baller til å bruke den maglighten.. så ikke kom med sånn prat. irriterende pakkis, det er greit.. men dårlig av deg å sitte etterpå å snakke om hva du skulle slått han med, når du sikkert var pissredd han staner'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig historie, NSS :shock: Må følge med i speilene gutt :wink:

Jeg så han hele veien, men jeg synes det så ut som en hvit kar, og da hadde han ikke slått ;) Så ikke før jeg hadde parkert at det var en pakkis og jeg rakk ikke hente min meters lange mag-lite i baggasjerommet... Tror jeg skal lage et sted hvor den sitter fast mellom setet å døren eller noe, i tillfelle noe lignende skjer igjen ;)

hadde du ikke baller til å slå når han slo deg, så har du ikke baller til å bruke den maglighten.. så ikke kom med sånn prat. irriterende pakkis, det er greit.. men dårlig av deg å sitte etterpå å snakke om hva du skulle slått han med, når du sikkert var pissredd han staner'n!

Er ikke pissredd stanere nei... Var vel mest sjokket, og hvis jeg hadde hatt mag-liten hadde jeg ikke nølt med å slå til han. Det er bare det at jeg er ikke den raskeste og sånt til å sloss... Veier tross alt 90kg og en 173 høy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok ikke slått tilbake, men dæven døtte han hadde fått problemer med å komme seg unna for jeg hadde kommet til å kjeppjaga kuken helt hjem til foreldra så de fikk tatt seg en prat med gutt ungen.

Og hadde ikke det hjulpet så hadde jeg alltids hatt reg nr hans uansett;)

Da er det politiet sin tur..og gjør ikke de noe..vel ja..da skal de jaggu få noe å gjøre etterhvert.

Har vært borti endel sånne episoder her i brønnøysund der de driver å kjører etter deg å leker tøff..å når du bråbremser for å få de på avstand så stikker de å henter en 2-3stk til så de har full bil tilfelle man skulle prøve seg på noe..

hehe..lattiz..Men de må nå bare prøve seg sier nå jeg..feil plass og feil folk å drive å kødde for lenge med;)

Skjønner deg veldig godt NSS, for de får jo faenmeg ikke annet enn goder når de kommer til landet men de oppfører seg som noen idioter. mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...