Gå til innhold

Pakkis!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig historie, NSS :shock: Må følge med i speilene gutt :wink:

Jeg så han hele veien, men jeg synes det så ut som en hvit kar, og da hadde han ikke slått ;) Så ikke før jeg hadde parkert at det var en pakkis og jeg rakk ikke hente min meters lange mag-lite i baggasjerommet... Tror jeg skal lage et sted hvor den sitter fast mellom setet å døren eller noe, i tillfelle noe lignende skjer igjen ;)

Hvordan vet du at han ikke hadde slått om han var hvit? Spiller ingen rolle om dem er hvite, gule, grønne eller en marsipangris. Vet aldri hva som foregår i hodet på folk, særlig hvis dem blir provosert. Lettere å slå noen som ikke er forberedt, så hadde du hoppa ut og virket "klar" så kanskje han hadde tenkt seg om :wink: Føler med deg uansett. Trasig å oppleve sånt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helt klart kjip episode, men synes dette går litt over stokk og stein nå. Det finnes folk her inne av alle slag, og det er noe i det å ikke dra alle over en kam.

Vet da pokkern meg om nok av etniske nordmenn som er komplette idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart kjip episode, men synes dette går litt over stokk og stein nå. Det finnes folk her inne av alle slag, og det er noe i det å ikke dra alle over en kam.

Vet da pokkern meg om nok av etniske nordmenn som er komplette idioter!

I følge statestikkene... Så er det en høyest prosentandel av etniske innvandrere som gjør kriminelle saker, og jeg ser stadig vekk saker og ting som bekrefter dette for meg... f.eks idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen normale folk slår til folk som har gjort noe "tvilsomt" i trafikken.. Vi normale nøyer oss med fingeren og noen saftige gloser!

Om det var jeg som hadde blitt slått til, hadde jeg klikka fulstendig!!

Han hadde måtta kjørt hardt for å ha slupe unna meg... :twisted::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti endel sånne episoder her i brønnøysund der de driver å kjører etter deg å leker tøff..å når du bråbremser for å få de på avstand så stikker de å henter en 2-3stk til så de har full bil tilfelle man skulle prøve seg på noe..

Vel, de har en bil med 5 stk da..skulle fint samla nok personer til å grisebanke flere. Avtalt med kamerater over telefon om å møte deg en avsidesliggende plass, så leder du dem som følger etter deg der, så..

:gunfire::crazy::angry::stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt går ikke dette på rasistiske utsagn. Det er et par som har kommet med noen kommentarer som er litt på kanten, men ellers går det på hva vi ville ha gjort hadde en person gjort det samme med oss, å hvordan vi tror vi ville ha reagert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt går ikke dette på rasistiske utsagn. Det er et par som har kommet med noen kommentarer som er litt på kanten, men ellers går det på hva vi ville ha gjort hadde en person gjort det samme med oss, å hvordan vi tror vi ville ha reagert...

Joa, forsåvidt.... Er jo frustrerende.... :?:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti endel sånne episoder her i brønnøysund der de driver å kjører etter deg å leker tøff..å når du bråbremser for å få de på avstand så stikker de å henter en 2-3stk til så de har full bil tilfelle man skulle prøve seg på noe..

Vel, de har en bil med 5 stk da..skulle fint samla nok personer til å grisebanke flere. Avtalt med kamerater over telefon om å møte deg en avsidesliggende plass, så leder du dem som følger etter deg der, så..

:gunfire::crazy::angry::stupid:

Ja det er det jeg også mener..de driver ikke på så veldig mye lenger..de kom ut av bilen uttafor den berømte shell stasjonen her i brønnøysund og sparka i framskjermen på morra til en kamerat sin bil..så satt de 4 andre å gliste i bilen når han gjorde det..

Jeg har ingenting til overs for de som kommer til byen lenger..jeg kjenner et par 3 av dem å de er utrolig greie, men jeg gidder bare ikke bli kjent med noen av de nye pga at de har den oppførselen.

Det ødelegger for alle, sånn er det bare.. Hadde vi gjort det samme i deres land hadde vi vært skutt på flekken. det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at generelt har utleninger en lavere terskel til å ty til vold en oss normenn :wink:

Og det som er så synd er at det er så mange som skylder på dårlig barndom, krig i hjemlandet osv.

Og så dumme som politikerne i norge er så legger de opp lovverket slik at de verner om disse, uansett hva de finner på av kriminelle handlinger :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en person hadde kommet og skulle banke meg fordi jeg dro ifra han ved lyskrysset hadde jeg ikke nølt med og slå tilbake... uansett hudfarge, relgion eller nordlæninger... for folk som blir såpass provser av noe så lite fortjener en smak av sin egen medesin...

Men hvis mulig så satser jeg heller på og inlede en rolig samtale for og ungå og bruke makt,

for det kan gå gæli både den eine og andre veien...

Men hvis du får svar fra han kompisen i politet så ta nu heller og la de styre med det... 8)

"Å slå andre er slemt" sier mamma :roll:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, sier ikke at alle innvandrere er uskyldige, men noen av de er, så det er litt dårlig å stemple alle som det. Tenk selv hvordan det hadde vært å prøve å fremstå som lovlydig og ærlig når alle allerede har forhåndsdømt deg. Tror neppe det hjelper!

Er nok noe i det at utlendinger har lavere terskel til å ty til vold, og forskjellige folkeraser har helt sikkert forskjellig temperament..

Neste uke starter forresten "ankesaken" til Mullah Krekar vedr. utkastelsen. Jeg håper han ryker til helvete ut, men jeg mener ikke at _alle_ skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...