BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Fra dagens VGnett Det er uvisst om det var uflaks eller manglende aktpågivenhet som gjorde at bilen kjørte utfor kanten ved Ica-butikken på Tåsen fredag ved 13-tiden. Ifølge vitner stakk den kvinnelige sjåføren av etter uhellet. Men kort tid etter at politiet ankom stedet kom kvinnen tilbake, opplyser operasjonsleder Grethe Løland ved Oslo politidistrikt til VG Nett. Ifølge Løland er det så langt uvisst for politiet hva som har skjedd. Ingen ble skadet, og det skal heller ikke være mistanke om promille. Politet fikk meldingen klokken 13.51. Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 hmm... 2 poster med samme innhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 HAHAHAHAHAH!!! Så en sånn i asker et sted for et par år siden Fean meg godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hehehe!! er enig i at dette måtte være et kvinnfolk, men må få forsvare oss kvinnfolk her inne i forumet, ikke alle er like dårli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Dæven Har samboeren gjort noe sånt med bmwen så tror jeg jeg ville blitt rimelig forbanna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 hø hø hø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 .....trur berre at den er senka framme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Eli Hagen igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 er det sånn at alle kvinnfolk tar første/letteste/raskeste og i deres øyne "beste" vei ut fra parkeringsplasser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hehe.. Ja eg har vært vitne til en lignende situasjon tidligere.. Litt morsomt hvordan folk klarer slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg skal hvertfall aldri mobbe kvinnfolk som kjører galt og kolliderer på noen snodige måter mer, aldri! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Overblikk er en fin egenskap En her som kunne trenge det ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 alltid like morsomt med slike ulykker... hvis det hadde vært Eli Hagen hadde hun nok ikke kommet tilbake til åstedet vil jeg tenke meg....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 ja vittig det her, eneten er det kvinnfolk eller gamle folk med hatt??? hehe går kanskje for det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå