BalleKnalle Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Fra dagens VGnett Det er uvisst om det var uflaks eller manglende aktpågivenhet som gjorde at bilen kjørte utfor kanten ved Ica-butikken på Tåsen fredag ved 13-tiden. Ifølge vitner stakk den kvinnelige sjåføren av etter uhellet. Men kort tid etter at politiet ankom stedet kom kvinnen tilbake, opplyser operasjonsleder Grethe Løland ved Oslo politidistrikt til VG Nett. Ifølge Løland er det så langt uvisst for politiet hva som har skjedd. Ingen ble skadet, og det skal heller ikke være mistanke om promille. Politet fikk meldingen klokken 13.51. Godt jobba
NSS Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 HAHAHAHAHAH!!! Så en sånn i asker et sted for et par år siden Fean meg godt gjort!
Siv Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Hehehe!! er enig i at dette måtte være et kvinnfolk, men må få forsvare oss kvinnfolk her inne i forumet, ikke alle er like dårli!
bmw_fannrem Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Dæven Har samboeren gjort noe sånt med bmwen så tror jeg jeg ville blitt rimelig forbanna ja
skillbill Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 er det sånn at alle kvinnfolk tar første/letteste/raskeste og i deres øyne "beste" vei ut fra parkeringsplasser??
DaggEn Posted May 28, 2005 Posted May 28, 2005 Hehe.. Ja eg har vært vitne til en lignende situasjon tidligere.. Litt morsomt hvordan folk klarer slikt
Jarle Skoftedalen Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 Jeg skal hvertfall aldri mobbe kvinnfolk som kjører galt og kolliderer på noen snodige måter mer, aldri! hehe..
oddis Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 Overblikk er en fin egenskap En her som kunne trenge det ser jeg
1985-e30 Posted June 2, 2005 Posted June 2, 2005 alltid like morsomt med slike ulykker... hvis det hadde vært Eli Hagen hadde hun nok ikke kommet tilbake til åstedet vil jeg tenke meg....!!
daniel øigaren Posted June 3, 2005 Posted June 3, 2005 ja vittig det her, eneten er det kvinnfolk eller gamle folk med hatt??? hehe går kanskje for det samme
Recommended Posts